بازسازی بازی Resident Evil 3 با انتشار تریلری رسماً معرفی شد + تاریخ عرضه


بازسازی بازی Resident Evil 3 با انتشار تریلری رسماً معرفی شد + تاریخ عرضه

بعد از منشر شدن شایعات مختلف و فاش شدن عکس کاور، بالاخره بازسازی بازی Resident Evil 3 با انتشار اولین تریلر رسمی معرفی شد. بازی Resident Evil 3 در آخرین قسمت برنامه State of Play پلی‌استیشن در سال 2019 معرفی شد که به همراه عنوان مالتی‌پلیر Resident Evil Resistance در تاریخ سوم آپریل 2020 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و همچنین...

بعد از منشر شدن شایعات مختلف و فاش شدن عکس کاور، بالاخره بازسازی بازی Resident Evil 3 با انتشار اولین تریلر رسمی معرفی شد.

بازی Resident Evil 3 در آخرین قسمت برنامه State of Play پلی‌استیشن در سال 2019 معرفی شد که به همراه عنوان مالتی‌پلیر Resident Evil Resistance در تاریخ سوم آپریل 2020 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی در استیم منتشر خواهد شد. در ادامه تمام اطلاعاتی که در این مدت در رابطه با بازی بدست آوریم را مرور خواهیم کرد و در انتها نگاهی به ویدئو “پیام سازنده” خواهیم داشت.

همچون نسخه بازسازی شده و بسیار موفق Resident Evil 2 که در ابتدای سال 2019 منتشر شد، بازی Resident Evil 3 نیز تصمیم به مدرن‌سازی این نسخه محبوب و قدیمی را گرفته است. دیگر خبری از دوربین فیکس شده نیست و دید مخاطب به سوم شخص از شونه‌های شخصیت اصلی داستان، جیل ولنتاین خواهد رفت. تریلر رسمی معرفی که در زیر خواهید دید، در ابتدا لحظاتی نفس‌گیر از تعقیب و گریز جیل و شخصیت منفی Nemesis را نشان خواهد داد و سپس در ادامه تمرکز تریلر بر داستان و دیگر شخصیت‌های بازی می‌رود.

بازی Resident Evil 3 پس از واقعه شیوع ویروس T در شهر راکون می‌گذرد و داستان آن چند پیش از شروع قسمت دوم و در ادامه اتفاقات آن رخ خواهد داد. قسمت سوم زمانی که برای اولین بار در سال 1999 منتشر شد، فرق عمده‌ای با دو قسمت پیشین خود داشت و آن هم چیزی نبود جز معرفی شخصیت منفی شناخته شده سری، Nemesis. سلاح بیولوژیکی انسان‌نمای وحشتناکی که در طول بازی بدنبال بازیکن است و با قدم‌های محکمی که به زمین می‌گذارد عبارت STARRRRRRSSSSS را هیس می‌کند.

تنظیمات دلهره‌آور و قابلیت‌های جدیدی که پیش از این توسط موتور RE برای ساخت Resident Evil 7: Biohazard و Resident Evil 2 به کار رفته بود، این بار نیز برای زنده کردن دوباره فضای قسمت سوم استفاده شده است. نکته جالب عرضه بازی Resident Evil 3، همراه شدن آن با نسخه همکاری چندنفره Resident Evil Resistance است که در ابتدای سال میلادی تحت عنوان پروژه مقاومت در نمایشگاه بازی توکیو معرفی شد.

در این عنوان با سبک Survival، چهارنفر در نقش بازماندگان باید با استفاده از انواع و اقسام سلاح‌ها و البته قابلیت‌های منحصربفردهای هر کاراکتر، به دنبال پیدا کردن راه فراری از آزمایشاتی باشند که توسط یک بازیکن دیگر تحت عنوان Mastermind کنترل می‌شود. مغز متفکر می‌تواند محیط بازی را دستکاری کند و قابلیت قرار دادن تله‌های مختلف و موجودات کشنده در محیط را دارد و حتی می‌تواند سلاح‌های بیولوژیکی خطرناکی همچون G-Birkin و Tyrant را مستقیماً کنترل کند.

آن دسته از طرفدارانی که بازی Resident Evil 3 را پیش از تاریخ رسمی عرضه، سوم آپریل 2020 پیش‌خرید کنند، پک لباس‌های کلاسیک بازی را دریافت خواهند کرد که شامل طراحی اصیل جیل ولنتاین و مدل مو قدیمی کارلوس اولیویرا می‌شود.

بازسازی بازی Resident Evil 3 با انتشار تریلری رسماً معرفی شد + تاریخ عرضهبازسازی بازی Resident Evil 3 با انتشار تریلری رسماً معرفی شد + تاریخ عرضه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!