رئیس هیات کشتی همدان: دنبال حداکثر سهمیه در جام‌تختی هستیم


رئیس هیات کشتی همدان: دنبال حداکثر سهمیه در جام‌تختی هستیم

همدان- ایرنا- رئیس هیات کشتی همدان گفت: دنبال کسب حداکثر سهمیه حضور در جام بین‌المللی جهان پهلوان‌تختی هستیم.

حمیدرضا یاری روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در انتخابی جام تختی کارنامه موفقی را از کشتی گیران همدانی شاهد بودیم اما هنوز در ابتدای راه هستیم.

وی بیان کرد: در این مسابقات انتخابی مسعود کمروند در وزن ۷۴ کیلوگرم با کسب عنوان قهرمانی را کسب کرد.

یاری اضافه کرد: مسعود یزدانی و مهدی حاجیلویان نیز به ترتیب در وزن های ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم نایب قهرمان شدند و یوسف کامرانی، جمال خدابنده لو و حمیدعلی بخشی به ترتیب در ۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم سوم شدند.

وی اظهار داشت: سعی ما کسب حداکثر سهمیه حضور در جام بین المللی تختی است و گویا نفرات اول تا سوم انتخابی این مسابقات سهمیه کسب می کنند.

رئیس هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: جام بین المللی تختی می تواند فرصت طلایی برای کشتی گیران همدانی برای رسیدن به تیم ملی باشد و باید از این موقعیت به نحو احسن استفاده کنند.

وی پیرامون عملکرد کشتی گیران همدانی در انتخابی جام تختی گفت: دانیال شریعتی نیا در سنگین وزن انتظارات را برآورده نکرد و جمال خدابنده لو دیگر کشتی گیر همدان نیاز به تلاش بیشتر دارد.

یاری افزود: قهرمانی مسعود کمروند با توجه به تجربه و آمادگی مطلوب قابل پیش بینی بود و انتظار ما موفقیت در جام تختی است.

وی خاطرنشان کرد: اما مهدی حاجیلویان شگفتی ساز مسابقات بود و به طور قطع با تداوم این روند روزهای درخشانی را پیش رو خواهد داشت.

رئیس هیات کشتی همدان اظهار داشت: جوانان هر چند در انتخابی جام تختی روی سکو نرفتند اما شروع امیدوارکننده داشتند و براین اساس باید با تداوم اردوهای تمرینی مسیر پیشرفت آنها را فراهم کنیم.

وی افزود: موفقیت در انتخابی جام تختی حاصل همدلی، وفاق، تلاش و پشتکار خانواده کشتی استان است و اکنون نیز برای کسب سهمیه حداکثری در جام تختی به طور مرتب با فدراسیون در ارتباط هستیم.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸ تا ۲۰ دی ماه امسال در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط