فعالیت مرکز تعویض پلاک بافق از سرگرفته شد


فعالیت مرکز تعویض پلاک بافق از سرگرفته شد

یزد - ایرنا - تعطیل شدن مرکز تعویض پلاک بافق در ماههای اخیر، مشکلات زیادی برای شهروندان بافقی به وجود آورد که با پیگیری نیروی انتظامی استان و شهرستان، بار دیگر این مرکز افتتاح شد و در خدمت مردم قرار گرفت.

فرمانده منطقه انتظامی بافق روز چهارشنبه در حاشیه راه اندازی مجدد مرکز تعویض پلاک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعطیلی این مرکز و مراجعه مردم به یزد برای انجام کار پلاک گذاری خودرو با توجه به گران شدن نرخ بنزین، پیمودن مسیر ۱۱۰ کیلومتری بافق تا مرکز استان و بلعکس و احتمال تصادفات جاده‌ای و ... مشکلات عدیده‌ای به وجود آورده بود.

سرگرد شهرام طولابی نژاد افزود: با تلاش‌های فرمانده انتظامی استان یزد و پیگیری‌های انجام شده و نیز توجه ویژه پلیس راهور شهرستان به این مهم، دفتر تعویض پلاک یاد شده پس از چندین ماه تعطیلی، مجدد بازگشایی شد و خدمت رسانی به شهروندان بافقی را از سرگرفت تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.

وی خاطر نشان کرد: دفتر تعویض پلاک شهرستان از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰دقیقه پذیرش دارد و شهروندان می‌توانند جهت انجام امورات تعویض پلاک با شماره ۳۲۴۳۶۷۷۷ تماس و یا با حضور در دفتر مذکور واقع در جنب اداره جهاد کشاورزی شهرستان، امور مربوط به تعویض پلاک خودرو را انجام دهند.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: دفتر یاد شده برای رفاه حال شهروندان بافقی و بهابادی هفته اول همه روزه و برای هفته‌های آتی سه روز در هفته در ساعات اداری دایر است و چنانچه تعداد متقاضیان بیشتر باشند در ساعات کار دفتر تجدید نظر می‌شود.

گفت و گو با مراجعین

یک ارباب رجوع که به محض راه اندازی مرکز یاد شده برای تعویض پلاک خودرو مراجعه کرده بود از سهولت کار ابراز رضایت و خرسندی کرد و گفت: در این مدت که دفتر شماره گذاری تعطیل بود مردم بایستی در مسیر پر خطر بافق - یزد مسافت طولانی را طی می‌کردند تا بتوانند کارهای مربوط به تعویض پلاک را انجام دهند.

ماشاالله شمس الدینی افزود: پیمودن مسیر ۱۱۰ کیلومتری بافق به یزد هم از لحاظ اقتصادی و هم هدر رفتن وقت نیروی انسانی و خطرات جاده ای معضلی بود که به شکر خدا توسط فرمانده ناجا شهرستان بر طرف شد.

شهروند دیگری هم به ایرنا گفت: شلوغی تنها مرکز تعویض پلاک یزد باعث شده بود تا چند روز نوبت دهی شود و برخی از مردم شهرستان بافق و بهاباد مجبور بودند چند بار این مسیر طولانی را در شرایط گران شدن بنزین طی و یا به ناچار در شهر یزد بیتوته کنند.

رضا دهقانزاده اضافه کرد: برخی دارندگان خودرو به علت نداشتن مدارک شخصی و اسناد خودرو موفق به تعویض پلاک نمی‌شدند و ناگزیرباز می‌گشتند و پس از تکمیل مدارک دوباره در نوبت قرار می‌گرفتند که این امر،مشکل را دوچندان می‌کرد.

وی با بیان اینکه یکدستگاه موتورسیکلت دارد که پلاک گذاری آن مستلزم حمل و نقل به مرکز استان بود تصریح کرد: اکنون که مرکز تعویض پلاک بافق کار خود را شروع کرده به راحتی بدون صرف هزینه آن را پلاک گذاری می‌کنم .

دهقانزاده از همت و تلاش نیروی انتظامی بافق برای راه اندازی مجدد دفتر تعویض پلاک شهرستان قدردانی کرد.

در این دفتر هم اینک برای سه نفر شغل ایجاد شده و در آینده احتمال افزایش نیرو وجود دارد.

این دفتر از سال ۸۴ کار خود را در بافق آغاز کرد اما به دلایلی تعطیل و امروز پس حدود یک‌سال تعطیلی مجددا راه اندازی شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط