نسل جوان نیازمند نگاه مثبت مسوولان است


نسل جوان نیازمند نگاه مثبت مسوولان است

تبریز- ایرنا- فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: مسوولان باید جوان را درک کرده و نگاه ایجابی و مثبت را به نسل جدید انتقال دهند.

داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرند با بیان اینکه امروز رقابت برای اشتغال مبتنی بر توانمندی و شایسته سالاری است اظهار داشت: همانطورکه برای رسیدن به توسعه، مشارکت مردم باید باشد، ایجاد اشتغال نیز مردم محور بوده و سرمایه گذاران نیز باید در کنار دولت در این راستا اقدام کنند.

وی گفت: در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان، آنها باید به سمت شرکت های دانش بنیان و بسترهای تکنولوژی سوق داده شوند.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: نحوه فکر جوان در تقابل با وضع موجود بسیار مهم بوده و لازم است آن را مدیریت کرده و خواسته جوان را به ظهور و بروز برسانیم.
فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: ما باید به فکر، ایده و باور جوان ارزش بگذاریم تا جوان با فکر و اندیشه نو در مقابله با وضع موجود، تولید فکر کرده و به یک فرصت برای کشور تبدیل شود.
وی ضمن اشاره به ضرورت تعامل با جوانان ابراز داشت: لازم است با ابزارهای بروز و مبتنی بر ارزشهای اسلام و جامعه با تهدیدات دشمن مقابله کنیم.
گرشاسبی تاکید کرد: ما باید با تمام توان در برابر دشمنی که درصدد انحراف نسل جوان است عمل کرده و در جهت هدایت نسل در اختیار اقدام کنیم.
فرماندار ویژه مرند همچنین مسوولیت پذیری را یک فرهنگ بیان کرد و گفت: همه باید بر اساس مسوولیت اجتماعی که دارند در کنار مطالبات، تولید فکر نیز کرده و پاسخگوی آن باشند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مرند نیز ضمن اشاره به وجود ۱۳۲ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان خاطرنشان کرد: در تابستان سال ۹۸ تعداد ۱۹ هزار ۷۶۴ نفر در قالب ۳۴۰ دوره فراغتی در شهرستان شرکت داشتند که از این لحاظ، مرند جزو شهرستان های برتر در استان است.
امیرحسین فقیهی افزود: از لحاظ آمار ثبت فعالیتهای اوقات فراغت در شهرستان، در سال جاری نسبت به سال ۹۷، با افزایش نزدیک به ۸ هزار نفر مواجه بودیم.
وی اعلام کرد: آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بهزیستی، کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۵ دستگاه برتر در حوزه اوقات فراغت شهرستان مرند در سال ۹۸ هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مرند در ادامه در خصوص علت مرگ در گروه سنی جوان نیز گفت: طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه شبکه بهداشت و درمان، در ۶ ماهه اول امسال، ۴۷ مورد فوتی مربوط به گروه سنی جوان داشتیم که بیشترین دلیل آن، تصادفات ترافیکی بوده و موارد دیگر از قبیل بیماری ها در رتبه های بعدی قرار گرفته است.
در این جلسه همچنین از قهرمانان نوجوان دوچرخه سواری شهرستان مرند که به اردوی تیم ملی دعوت شده و به عنوان نخبه کشوری معرفی شده بودند تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل