عضو کانون یاوران حضرت مهدی(عج) ساری به جشنواره قرآنی مدهامتان روستائیان و عشایر راه یافت


عضو کانون یاوران حضرت مهدی(عج) ساری به جشنواره قرآنی مدهامتان روستائیان و عشایر راه یافت

سید پارسا انگشتان، عضو کانون فرهنگی و هنری یاوران حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای گله کلا علیا ساری به سومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستائیان و عشایر به میزبانی استان خوزستان راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سید پارسا انگشتان، عضو کانون فرهنگی و هنری یاوران حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای گله کلا علیا ساری به سومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستائیان و عشایر به میزبانی استان خوزستان راه یافت.

متسابقین در این جشنواره در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان به رقابت می پردازند که از استان مازندران، انگشتان در رشته قرائت تحقیق شرکت کرد.

زمان برگزاری این جشنواره از فردا (پنج شنبه 21 آذر) به مدت سه روز اعلام شده است.

سومین جشنواره سراسری قرآن کریم با عنوان «مدهامتان» ویژه روستائیان و عشایر روستایی کشور در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر الهی و همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب بیشتر این گروه سنی به مساجد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به نام حمایت از تولید ملی، مزین است به میزبانی شهرستان اهواز استان خوزستان، برگزار می شود.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری