حضور پررنگ مسجدستیزی و نژادپرستی در کمپین انتخاباتی حزب برگزیت


حضور پررنگ مسجدستیزی و نژادپرستی در کمپین انتخاباتی حزب برگزیت

انتخابات پارلمانی در انگلیس فرصت جولان برخی احزاب و افکار نژادپرستانه علیه اسلام و مساجد را ایجاد کرده است؛ یکی از اعضای بلندپایه حزب برگزیت در کمپین‌های انتخاباتی این حزب به اقدام خود برای دفن سر خوک در یک مسجد، افتخار کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «Channel 4 News »، انتخابات پارلمانی انگلیس که قرار است روز 12 دسامبر (پنجشنبه، 21 آذرماه) برگزار شود فرصتی را برای راه اندازی کمپین هایی علیه مسلمانان و مساجد در این کشور فراهم کرده است.

با نگاهی به اظهارات و اقداماتی که در کمپین های انتخاباتی انجام شده، به راحتی می توان غلبه نژادپرستی را در یکی از بزرگ ترین رویدادهایی که نه تنها مورد توجه رسانه های انگلیس بلکه رسانه های سراسر جهان است، درک کرد.

«حزب برگزیت» یکی از مهم ترین احزابی است که نژادپرستی در کمپین های انتخاباتی آن قابل مشاهده است.

تحقیقات «Channel 4 News » نشان دهنده تعصبات و نژادپرستی شوکه کننده در حزب برگزیت به ریاست «نایجل پل فَراژ» است که اعضای آن برای کسب کرسی اصلی در «هارتل پول» رقابت می کنند.

«دیوید مینچر» یکی از اعضای بلندپایه حزب برگزیت در کمپین های انتخاباتی این حزب به اقدام خود برای دفن سر خوک در یک مسجد، افتخار کرد.

مدیر منطقه ای حزب برگزیت همچنین در اظهاراتی موهن درباره مسلمانان، گفت: مسلمانان مانند حیوان زندگی می کنند و زندگی های ما را دچار اختلال کرده اند.

مینچر به سیاه پوستان ،پاکستانی ها و ترک هایی که در انگلیس زندگی می کنند نیز توهین کرد.

مدیر منطقه ای حزب برگزیت مدعی شد: کشورهایی که ورود مسلمانان را منع می کنند نیاز به پلیس، زندان و خدمات بهداشتی کمتری دارند.

حزب برگزیت یک حزب بریتانیایی اروپاگریز به رهبری نایجل فراژ است. این حزب که کمی پیش از انتخابات ۲۰۱۹ پارلمان اروپا تشکیل شده‌ است، طرفدار خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یا به اصطلاح برگزیت است که در نتیجه همه‌پرسی عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا در دستور کار دولت این کشور قرار گرفت.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان