برای ما تمام بازی‌ها جدی است


برای ما تمام بازی‌ها جدی است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو، از مهم بودن تمام بازی‌های تیمش در مقابل رقبا می‌گوید.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم نامی نو دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. سال گذشته توانستیم با برنامه‌ریزی و آنالیز خوبی که از تیم‌ها داشتیم و حمایت باشگاه نایب قهرمان شویم، البته می‌توان گفت تیم ما شایسته قهرمانی بود، اما بر اثر یکسری اتفاقات بر سکوی دوم فصل گذشته لیگ قرار گرفتیم.

وی افزود: امسال نیز باوجوداینکه تمرینات را دیر شروع کردیم، اما توانستیم با برنامه‌ریزی بازی به بازی جلو برویم و نتایج خوبی کسب کنیم و تا این مرحله از مسابقات تیم بدون باخت گروه خود هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو با اشاره به بازی تیمش در مقابل گاز تهران در هفته پایانی دور رفت در اصفهان، گفت: در این بازی میزبان تیم گاز هستیم. گاز یکی از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه لیگ برتر بسکتبال بانوان است، البته کمی با گذشته‌های خود فاصله دارد، چراکه آن‌ها نیز مانند بسیاری از تیم‌های دیگر نسل خوب و به‌اصطلاح طلایی خود را از دست دادند و دست به جوان‌گرایی زدند. در این فصل جوانان تیم‌ها سعی می‌کنند تنه به تنه بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش خود را به مربیان تیم‌های خود ثابت کنند.

وی افزود: بازی، بازی خوبی خواهد بود. شناخت ما از تیم گاز، خوب است. تمام بازی‌ها برای مهم و حساس است، چراکه به رقبای خود احترام می‌گذاریم و هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. امیدوارم دختران علاقمند به بسکتبال اصفهان استقبال بیشتری از این بازی داشته باشند و ما را در مسیری که به سمت قهرمانی در پیش گرفتیم حمایت کنند.

جعفری در خصوص تعطیلات نیم‌فصل، گفت: به دلیل وقفه‌ای که در ابتدای فصل داشتیم و یک هفته از مسابقات نیز با توجه به شرایط کشوری تعطیل شد، تعطیلات نیم‌فصل نخواهیم داشت و فدراسیون قبل از پلی‌آف برای تیم‌ها تعطیلات در نظر گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان