تلاش برای ایجاد رویکرد اقناعی به جای نگرش سلبی در ستاد امر به معروف فارس


تلاش برای ایجاد رویکرد اقناعی به جای نگرش سلبی در ستاد امر به معروف فارس

مهدوی گفت: ما در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تلاش داریم رویکرد اقناعی به این فریضتین را جایگزین نگرش سلبی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان مهدوی»، امروز (چهارشنبه 20 آذر) در دیدار با «حسین درویشی»، مدیر عامل و حجت الاسلام «علیرضا بهادری»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس، بر اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مهمترین واجبات دین تاکید کرد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با بیان اینکه احیاء امر به معروف و نهی از منکر و ترویج تذکر لسانی در سطح جامعه مطالبه مقام معظم رهبری است، گفت: ما در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تلاش داریم رویکرد اقناعی به این فریضتین را جایگزین نگرش سلبی کنیم.

مهدویی ادآور شد: جمعیت هلال احمر از خدمات داوطلبانه اعضای جوان، امدادگر و داوطلب استفاده می کند و با طیف گسترده ای از مخاطبان به ویژه جوانان سر و کار دارد و به همین منظور فعال سازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این جمعیت از ضرورت مضاعفی در مقایسه با دیگر نهاد ها و دستگاه ها برخوردار است.

وی اظهارداشت: تسکین آلام بشری و احترام به انسان ها که از ماموریت ها و اهداف ذاتی جمعیت هلال احمر است خود یک نوع امر به معروف به شمار می آید.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش