اهداف جمعیت هلال احمر برگرفته از اصول و آموزه های دین مبین اسلام است


اهداف جمعیت هلال احمر برگرفته از اصول و آموزه های دین مبین اسلام است

درویشی گفت: اهداف جمعیت هلال احمر برگرفته از اصول و آموزه های دین مبین اسلام است و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در این جمعیت بدون شک به تقویت فعالیت های بشردوستانه آن منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (چهارشنبه 20 آذر) در دیدار دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر فارس با مسئولین هلال احمر فارس، از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فرهنگ لطیف و حساس دینی و انسانی یاد کرد و گفت: اهداف جمعیت هلال احمر برگرفته از اصول و آموزه های دین مبین اسلام است و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در این جمعیت بدون شک به تقویت فعالیت های بشردوستانه آن منجر خواهد شد و زیر ساخت های لازم را برای خدمت بهتر به مردم در یک محیط دینی و ایمن فراهم می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس تاکید کرد: داوطلبی در خدمات خود به جامعه هدف موفق تر عمل می کند که دارای بنیه های اعتقادی قوی تری نسبت به دیگران باشد.

بر اساس این گزارش در ادامه، حجت الاسلام «علیرضا بهادری»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس در این دیدار با اشاره به حدیث امیرالمومنین (ع) در خصوص جایگاه فریضتین امربه معروف و نهی از منکر در میان سایر واجبات الهی ، ثواب تمامی کارهای نیک در مقابل امر به معروف و نهی از منکر را به مثابه قطره ای آب در برابر دریایی بیکران عنوان کرد.

در این جلسه که با حضور اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد، «محمدجعفر صحرانورد»، دبیر سابق شورای امر به معروف جمعیت هلال احمر فارس، به ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در هشت ماه نخست سال جاری پرداخت.

در پایان «حسین درویشی» به عنوان رئیس و «کامبیز قهرمانی» به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر جمعیت هلال احمر استان فارس معرفی شدند و قهرمانی از تدوین برنامه کوتاه مدت این شورا تا پایان سال جاری و نیز تهیه و تدوین برنامه یک ساله آینده شورا در جمعیت بر اساس مطالعه، پژوهش و انجام فرایند کارشناسی در شناسایی معروف های متروکه و منکرهای رایج سازمانی خبر داد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی