تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ لو رفت!


رسانه کلیک – تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ فاش شد. این گوشی هوشمند همراه با نسل دوم گوشی انعطاف پذیر گلکسی فولد در تاریخ 18 فوریه معرفی می شود. در هفته های اخیر شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با گوشی های سری گلکسی اس 11 سامسونگ بودیم. به تازگی تاریخ معرفی […] نوشته تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ لو رفت! اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ فاش شد. این گوشی هوشمند همراه با نسل دوم گوشی انعطاف پذیر گلکسی فولد در تاریخ 18 فوریه معرفی می شود.

در هفته های اخیر شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با گوشی های سری گلکسی اس 11 سامسونگ بودیم. به تازگی تاریخ معرفی گلکسی اس 11 فاش شده است. بر اساس جدیدترین اطلاعات، گوشی های سری گلکسی S11 در تاریخ 29 بهمن به صورت رسمی معرفی می شوند.

تاریخ معرفی گلکسی S11

تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ لو رفت!

تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ لو رفت!

بر اساس توییت IceUniverse، شاهد رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس 11 در تاریخ 18 فوریه 2020 خواهیم بود. ظاهرا سامسونگ علاوه بر گوشی های گلکسی S11، گلکسی S11e و گلکسی S11 پلاس، در این تاریخ از نسل دوم گلکسی فولد نیز رونمایی می کند (ابعاد نمایشگر گوشی های سری گلکسی S11 سامسونگ لو رفت). این محصولات در سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا در معرض دید عموم قرار می گیرند. در همین شهر شاهد معرفی گوشی های سری گلکسی S10 در تاریخ 20 فوریه بودیم.

در صورتی که تاریخ فاش شده صحت داشته باشد، باید سامسونگ در ماه آینده میلادی دعوتنامه ای برای رسانه ها ارسال کند. انتظار می رود فردا این شرکت کره ای از گوشی های سری گلکسی A 2020 به صورت رسمی رونمایی کند (سری گلکسی A (2020) سامسونگ در تاریخ 12 دسامبر معرفی می شود؟).

مشخصات گوشی سامسونگ S11

تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ لو رفت!

تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ لو رفت!

سامسونگ قصد دارد از 3 گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. این محصولات برای تامین قدرت خود به چیپست اسنپدراگون 865 و یا اگزینوس 990 مجهز می شوند. بر اساس رندرها، این گوشی های هوشمند برای دوربین اصلی خود دارای یک المان چهارگوش هستند (اولین تصاویر واقعی گلکسی S11 سامسونگ لو رفت). ظرفیت باتری این محصولات در مقایسه با گذشته افزایش پیدا خواهد کرد (گلکسی S11 پلاس از باتری 5000 میلی آمپری استفاده می کند؟).

Source: wccftech

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن