سرلشکر سلامی: ما امروز به مفهوم جدیدی در نظام قدرت جهانی به نام جهان اسلام رسیده ایم


سرلشکر سلامی: ما امروز به مفهوم جدیدی در نظام قدرت جهانی به نام جهان اسلام رسیده ایم

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ما اراده کرده‌ایم که مستقل و مقتدر و آزاد و بی تأثیر از اراده قدرت‌ها الگویی تمام عیار از یک زندگی شرافتمدانه، آزادانه، پیشرفته، مرفه و چشم‌نواز بسازیم.

سرلشکر سلامی: ما امروز به مفهوم جدیدی در نظام قدرت جهانی به نام جهان اسلام رسیده ایم
به گزارش پارسینه؛سرلشکر حسین سلامی در سیزدهمین همایش مدیران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ع) گفت: تجربه ما از ۴ دهه مبارزه بزرگ با مستکبران عالم نشان داده است که در این عالم یا باید قوی و مستقل بود یا ضعیف، یا باید اضلاع هندسه قدرت را تغییر داد یا در قدرت‌های استکباری ادغام و حذف شد.

وی افزود: ما اراده کرده‌ایم که مستقل و مقتدر و آزاد و بی تاثیر از اراده قدرت‌ها الگویی تمام عیار از یک زندگی شرافتمدانه، آزادانه، پیشرفته، مرفه و چشم نواز بسازیم.

سرلشکر سلامی گفت: ما بر اساس سفارش قرآن اراده کرده‌ایم امت وسط باشیم که به مفهوم متوسط موقعیت و منزلت جهانی نیست یعنی امتی است الگو در وسط همه نگاه‌ها، در نقطه کانونی همه توجهات، یک الگوی جذاب از درخشش فضیلت‌ها، ما می‌خواهیم نمونه تمام عیار و زیبایی از تجلی و تجسم زیبایی‌ها در قاب یک نظام در جهان بسازیم تا برای همه ملت‌های آزادیخواه عالم یک الگو باشد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اساس تقابل قدرت‌های نظام سلطه و قدرت‌های استکباری با ما همین است جلوگیری از شکل گیری یک الگو و مدل موفق از یک نظام مستقل از اراده قدرت‌های بزرگ که به کرامت انسان، عدالت، اخلاق، معنویت، پیشرفت و رفاه می‌اندیشد.

وی با بیان اینکه این نقطه کانونی نبرد ما با عالم استکبار است اضافه کرد: همه می‌دانند یک نظام اعتقادی، فکری، یک اندیشه منظم، یک تفکر منسجم و یک عقیده شکل یافته برای اداره حیات بشر مادامی که از صفحات کاغذ یا تخیل انسان به میدان واقعیت منتقل نشود و به یک الگوی مجسم و عینیت یافته و قابل قضاوت در منظر عالم قرار نگیرد نمی‌تواند قابل بهره برداری و الگوگیری باشد.

سردار سلامی گفت: انقلاب ما با هدف تولید این نظام الگو شکل گرفت تا اسلام را به عرصه حیات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی جوامع مسلمان منتقل کند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بدون حاکمیت و قدرت مسلمانان به سعادت نمی‌رسند بیان داشت: بدون تشکیل حکومت و ایجاد قدرت مسلمانان در جغرافیا و تاریخ دیگران شکل می‌یابند ما امروز به مفهوم جدیدی در نظام قدرت جهانی به نام جهان اسلام رسیده ایم تا قبل از انقلاب این معنا در ادبیات سیاسی عالم رایج نبود، اما امروز این حقیقت در پرتو هدایت‌های رهبران بزرگ انقلاب ما حضرت امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبری بزرگوار ما این معانی حیات یافته و شکل گرفته‌اند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟