تغییر نام 190 کوچه و خیابان در آستارا


تغییر نام 190 کوچه و خیابان در آستارا

آستارا - ایرنا - شهردار آستارا از حذف تابلوهای فرسوده و نصب 190 تابلو با عنوان‌ها و نام‌های جدید در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر خبر داد.

جواد معیتی روز چهارشنبه اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورای نامگذاری کوچه ها، خیابان ها و معابر آستارا، روز گذشته تابلوی ۶۰ کوچه و خیابان نصب شد و تا پایان ماه جاری ۱۳۰ تابلوی دیگر نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: در نامگذاری کوچه ها و خیابان ها از نام شهدا و مفاخر ملی و شخصیت های مشهور آستارا استفاده و برای تهیه تابلوها بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی عنوان برخی تابلوهای جدید را کوی حمزه بیگ، خیابان‌های شهید عین‌الله ‌زاده ، امام خمینی(ره)، شهید رجایی، شریعتی، فارابی، بلوار جمهوری اسلامی، شهرک عباس‌آباد، فرهنگیان، بلوار بسیج، ساحل، کوی اصغری، شهید علوی، رحمانی، حکیم نظامی غربی، شهید محرم‌نژاد، شهید باقی، شهید شقاقی و حافظ اعلام کرد.

شهردار آستارا گفت: با توجه به فرسودگی برخی تابلوهای معابر و خیابان ها، شهرداری آستارا بازسازی و تعمیر تابلوها را در دستور کار قرار داده است.

شهرستان گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن از یک هزار هکتار وسعت و جاذبه های طبیعی، اقتصادی، مذهبی و تاریخی برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟