# وریا_غفوری


# وریا_غفوری

به نظر می‌رسد ماجراهای تیم استقلال فعلاً تمام شدنی نیست. با اینکه حرف‌هایی از بازگشت استراماچونی و مدیریت علی فتح‌الله‌زاده می‌رسد خبر اصلی از دوشنبه شب حرف‌های کاپیتان این تیم یعنی وریا غفوری مقابل دوربین تلویزیون است. او پس از بازی رو به تیم تصویربرداری صدا‌و‌سیما گفت: «اون دوربین تلویزیونه؟ خاموش کن، من با تلویزیون حرف نمی‌زنم.» جمله‌هایی که به دل منتقدان صدا‌وسیما و آنهایی که دلشان از این رسانه پر است نشست.

تنها استقلالی‌ها هم از وریا حمایت نمی‌کردند و بسیاری از پرسپولیسی‌ها از این می‌نوشتند که به او افتخار می‌کنند. البته حرف‌های او منتقدانی هم داشت. منتقدانی که بیشتر از اصولگرایان فضای مجازی هستند و از این می‌نویسند که‌ وریا غفوری با پخش تصویرش از تلویزیون معروف شده و حق ندارد با صدا‌وسیما این‌طور برخورد کند.

همه این نوشته‌ها را با هشتگ وریا غفوری می‌خواندیم: «این وریا غفوری از معدود فوتبالیست‌هاییه که وقتی تو تیم محبوبت بازی می‌کنه، می‌تونی سرت رو بالا بگیری.»، «یه سؤال. وریا غفوری رو قبل از اینکه تلویزیون نشون بده کی میشناخت؟»، «آقای وریا غفوری درود به شرفت، ما مردم هم خیلی وقته با صدا‌وسیمای میلی حرفی نداریم»، «یه فوتبالیست یه چیزی به یکی دیگه میگه، تمام توان اجتماعی یک جناح علیه‌اش بسیج میشه، اینا احتیاج به رقیب و دو قطبی‌سازی ندارن در نبرد با سایه خودشون با سر میرن تو دیوار.»، «اگه تلویزیون نبود بقال سر کوچه‌تون هم نمیشناختت بعد، میای ژست تحریم صداوسیما رو میگیری، افراد بزرگتر از تو هم خیلی از این ژست‌ها گرفتن اما کاملاً به فراموشی رفتن‌‌.

اخلاق، ادب و تقوا انسان رو در یاد‌ها نگه میداره نه این بچه بازی‌ها...»، «استقلالی نیستم ولی دم وریا گرم مثلش خیلی کم داریم خیلی.»، «[من نمیخوام اینجا له یا علیه‌ وریا غفوری موضع بگیرم] ولی یه سؤال دارم. اینکه یک نفر نخواد با صدا‌وسیما مصاحبه کنه و اینو صریح بگه هم اغتشاشگره!؟ صاف و پوست کنده بگید اون شیوه انتقاد و اعتراض مدنی و آرامی که به رسمیت می‌شناسید مصداقش چیه؟»، «هروقت وریا مصاحبه میکنه یه جون از جون ارزشیا کم میشه»، «ای کاش پرسپولیس ما هم‌چنین کاپیتانی داشت»، «حجم حمایت پرسپولیسی‌ها از وریا غفوری بازم ثابت کرد یه مرام‌هایی هست که بالاتر از هر رنگیه...مهم اینه که هر جا ایستادی از زبون مردمت حرف بزنی»، «تلویزیون صدای همه است. مردم حق دارن بیننده و شنونده تمام موضوعات و مشکلات باشن فرقی هم نمیکنه که کی جلو دوربین باشه.

بعدش مگه تلویزیون خونه خاله است که هر کی بخواد بیاد بره. آقای به اصطلاح دلسوز بازیکن منشوری. این کار توهین به تلویزیون نیست توهین به میلیون‌ها نفر بیننده تلویزیونه»، «اینکه‌ وریا غفوری گفته با تلویزیون مصاحبه نمیکنه و در جوابش میگید تو خودت از پول «بیت‌المال» حقوق میگیری و فلان... اصلاً جالب نیست اینکه دولت حاضر نیست تیم‌هاشو خصوصی کنه و اصرار داره خودش تیم‌داری کنه به بازیکن ربطی نداره. خصوصیش کنن تا دیگه هیچکدوم از بیت المال حقوق نگیرن.»، «آقای وریا غفوری کاری که تو با صداوسیما کردی هیتلر با لهستان نکرد.»

یگانه خدامی

ion.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !