ساماندهی آبشوران 200 میلیارد تومان دیگر پول می‌خواهد


ساماندهی آبشوران 200 میلیارد تومان دیگر پول می‌خواهد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از پیشرفت 46 درصدی پروژه ساماندهی آبشوران خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بهرام درویشی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه از سال 1390 تاکنون فقط حدود 90 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی رودخانه آبشوران کرمانشاه تخصیص یافته، اظهار کرد: این اعتبار جوابگوی نیاز این پروژه نیست.

وی ادامه داد: عدم تامین منابع مالی مورد نیاز، مشکلات ناشی از تورم و ... همه باعث شده روند اجرای ساماندهی آبشوران به تاخیر بیفتد و هم اکنون در مسیر 14.5 کیلومتری آبشوران در مجموع حدود 46 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال هنوز یک ریال به این پروژه تخصیص پیدا نکرده، افزود: این در حالی است که در بودجه امسال حدود 16 میلیارد تومان برای آبشوران دیده شده بود و با رایزنی و کمک از سایر منابع توانستیم این بودجه را به 50 میلیارد تومان برسانیم که متاسفانه تاکنون تخصیصی نداشته است.

درویشی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را 200 میلیارد تومان برآورد کرد و یادآور شد: اگر پول باشد می‌توان این طرح را یکساله جمع کرد.

وی افزود: علی رغم همه این مشکلات اکنون کار در شش نقطه و با همکاری سه پیمانکار در حال اجرا است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه تا این بخش از کار حدود 30 میلیارد تومان نیز تعهد به پیمانکاران داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان