ورزشکاران سازماندهی شده بیله‌‎سوار 10درصد افزایش یافت


ورزشکاران سازماندهی شده بیله‌‎سوار 10درصد افزایش یافت

اردبیل - ایرنا- فرماندار بیله‌سوار گفت: امسال 950 ورزشکار در این شهرستان سازماندهی و تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10درصد افزایش دارد.

حسن قبادی روز چهارشنبه در نشست با سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به روند رو به رشد تعداد ورزشکاران زن در این شهرستان افزود: تکمیل سالن بانوان بیله‌سوار با توجه به اینکه اعتبارات استانی جوابگوی تکمیل آن نیست، نیازمند اعتبارات ویژه ای است که از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: برای تجهیز چمن مصنوعی روستای بابک ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل آن ۳۰۰میلیون تومان مورد نیاز بوده و با تامین اعتبار امسال افتتاح خواهد شد.

فرماندار بیله سوار از افتتاح خانه جوان و تجهیز این دفتر در شهرستان بیله‌سوار خبر داد و عنوان کرد: راه اندازی خانه جوان امتیاز بسیار بزرگی برای این شهرستان محسوب می‌شود تا در آن شاهد رشد و پیشرفت جوانان و ساماندهی امور آنان باشیم.

در این نشست تکمیل و تجهیز دفتر نمایندگی ورزش و جوانان در جعفرآباد و تجهیز سالن‌های کشتی و ورزش‌های رزمی در بیله‌سوار و جعفرآباد مطرح شده و سرپرست ورزش و جوانان استان در زمینه تجهیز این سالن‌ها قول مساعد داد.

براداران سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست با ابراز خرسندی از وجود استعدادهای فراوان ورزش در این شهرستان، گفت: ورزشکاران بیله‌سوار در برخی رشته‌ها در سطح استانی، ملی و بین المللی موفق به کسب مقام شده‌اند و باید مورد توجه قرار گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط