درخشش کمانداران هرمزگان در مسابقات ساحلی و مرحله پنجم رتبه‌بندی کشوری


درخشش کمانداران هرمزگان در مسابقات ساحلی و مرحله پنجم رتبه‌بندی کشوری

کمانداران هرمزگانی مسابقات ساحلی و مرحله پنجم رتبه‌بندی کشوری خارج از سالن در دو ماده ریکرو و کامپوند که به مناسبت گرامیداشت 1500 شهید استان برگزار شد، درخشیدند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان هرمزگان با اعلام این خبر در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مسابقات تیراندازی با کمان مسابقات ساحلی و مرحله پنجم رتبه‌بندی کشوری خارج از سالن در دو ماده ریکرو و کامپوند آقایون و بانوان از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه سال‌جاری در بندرعباس برگزار شد که کمانداران هرمزگانی شرکت کننده در این مسابقات موفق به کسب چندین رتبه شدند.

اسلام باوقار اظهار کرد: در این مسابقات تعداد ۹۲ شرکت کننده از ۱۸ استان با هم به رقابت پرداختند که در رشته "کامپوند" بانوان این مسابقات "معصومه عالی‌پور" از هرمزگان موفق به کسب رتبه قهرمانی شد. "زهرا مرادیان" (فارس) و "الهام حسینی" (بوشهر) نیز در این بخش به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: همچنین در بخش آقایان، کمانداری دیگر از هرمزگان اعزامی از کیش بنام "محمد شریف‌زاده" و "مصطفی امیدی" دیگر کامپوندکار هرمزگانی به ترتیب به رتبه قهرمانی و سومی دست یافتند، تا هرمزگان در رشته کامپوند سه رتبه از مجموع شش رتبه رقابت‌های کامپوند بانوان و آقایان را از آن خود کنند. در این بخش نوید امیری از کرمانشاه به رتبه دوم دست یافت.

باوقار ادامه داد: در بخش "ریکرو" مسابقات آزاد ساحلی نیز هرمزگانی‌ها موفق به کسب دو جایگاه دومی از مجموع شش جایگاه شدند به نحوی که در بخش بانوان "پرستو ملکی" و "امیراحمد زیدآبادی" موفق به کسب رتبه دومی شدند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان هرمزگان بیان کرد: در بخش بانوان ریکرو مسابقات آزاد ساحلی کشور، "سمانه رمضان‌پور" و "فهمیه قادری" به ترتیب از یزد و چهار محال بختیاری به رتبه قهرمانی و سومی دست یافتند. و در بخش آقایان این رشته نیز نادر "منوچهری‌مقدم" و "احمدرضا نادری" هر دو از چهارمحال بختیاری موفق به کسب رتبه‌های قهرمانی و سومی شدند. در بخش ریکرو بانوان و آقایان جایگاه دومی به کمانداران هرمزگان رسید.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات و همراهی همیشگی، خاطرنشان کرد: باید از مجموعه شهرداری بندرعباس و سپاه امام سجاد(ع) بابت همکاری و همراهی در این میزبانی تقدیر کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تکنیکهای مختلف تحریک مغز برای درمان اختلالات روانی و عوارض آن‌ها