هندانوویچ: هنوز فصل برایمان به اتمام نرسیده است؛ با توجه به عملکردمان شایسته صعود بودیم


هندانوویچ: هنوز فصل برایمان به اتمام نرسیده است؛ با توجه به عملکردمان شایسته صعود بودیم

سمیر هندانوویچ می گوید که با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل برای اینتر هنوز تمام نشده...

طرفداری - شکست 2-1 اینتر مقابل بارسلونا در آخرین بازی مرحله گروهی فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا موجب شد با توجه به نتیجه دیدار همزمان، نراتزوری به عنوان تیم سوم گروه راهی لیگ اروپا شود. سمیر هندانوویچ دروازه بان اینتر پس از این بازی به Sky Sport Italia گفت:

ما در نیمه دوم در زمینه گلزنی ناکام ماندیم، هر چند شانس هایی برای گلزنی داشتیم. ما می دانستیم که بارسلونا می تواند در ضدحملات خطرناک عمل کند، ما راحت گرفتیم و با گذشت زمان کارمان دشوارتر هم شد. اما واقعاً چیزی نمی توانیم بگوییم، زیرا تمام توانمان را به کار گرفتیم و اکنون باید به جلو حرکت کنیم. این شکست به ما صدمه زد، اما هنوز فصل برایمان به اتمام نرسیده است. قبل از تعطیلات کریسمس دو بازی دیگر در سری آ پیش رو داریم، سپس انرژی از دست رفته مان را بازیابی خواهیم کرد.

اینتر در حالیکه بازی در زمین دورتموند را با نتیجه 2-0 پیش بود، با شکست 3-2 خاتمه داد، تا شانس صعودش پایین بیاید. کاپیتان اینتر گفت:

عملکردمان در بازی های مرحله گروهی حاکی از این بود که شایسته صعود بودیم، اما متاسفانه در طول آن مسابقه فراز و نشیب هایی داشتیم، که از بابت همان نشیب ها هزینه زیادی پرداخت کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا