دلار مسیر عوض کرد/ یورو 14.700 شد/نرخ 47 ارز بین بانکی در 20 آذر


قیمت دلار از پس روز طوفانی و پرنوسان دیروز در صرافی های بانکی با کاهشی 300 تومانی روبرو شد.همچنین بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که بر این اساس 10 ارز بین بانکی ثابت ماند، نرخ 20 ارز دولتی کاهش و 17 ارز رسمی افزایش یافت.

به گزارش سایت طلا ، هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز به قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می شود که در قیاس با عصر دیروز کاهشی ۳۰۰ تومانی را نشان می دهد.

دیروز حجم نوسان در بازار ارز بالا بود به طوری که برخی معامله گران آن را پرنوسان ترین روز پاییزی ارز لقب دادند. هر چند نرخ دلار در بازار آزاد تا مرز ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان پیشروی کرد اما در پایان روز به قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد.

قیمت یورو نیز به ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است، نرخ خرید یورو از مردم نیز در صرافی های بانکی ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

دلار مسیر عوض کرد/ یورو 14.700 شد/نرخ 47 ارز بین بانکی در 20 آذر

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس ۱۰ ارز بین بانکی ثابت ماند، نرخ ۲۰ ارز دولتی کاهش و ۱۷ ارز رسمی افزایش یافت.

دلار مسیر عوض کرد/ یورو 14.700 شد/نرخ 47 ارز بین بانکی در 20 آذر

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

رونق بازار طلا در پیش است؟ | 10.4 هزار سمند LX به ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید/تیبا هم۶۰ میلیونی شد! | 4.0 هزار تراکنش‌های بین بانکی محدود شد/ سقف هر تراکنش در روز ۱۰۰ میلیون تومان | 2.6 هزار تحلیل و پیش بینی آینده قیمت طلا جهانی|اخبار مهم روز | 3.3 هزار سرمایه گذاران بازار طلا این خبر را جدی بگیرند | 2.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج