روحانیان بحرینی مقیم قم عادی‌سازی روابط منامه با تل‌آویو را محکوم کردند


روحانیان بحرینی مقیم قم عادی‌سازی روابط منامه با تل‌آویو را محکوم کردند

قم – ایرنا – جمعی از علما و فضلای بحرینی مقیم قم در بیانیه‌ای ضمن محکومیت سفر هیات اسراییلی به این کشور تاکید کرده‌اند: قسم می‌خوریم که این امر، عینا اجرای پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است که از سالها پیش تاکنون تلاش می‌کند آن را محقق نماید.

به گزارش سه‌شنبه‌شب مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: به نام خدایی که نابودکننده ظالمان، دریابنده گریختگان، کیفر دهنده ظالمان و فریادرس مظلومان است.

در این بیانیه بابیان این‌که فریاد زننده حق دارد فریاد وا اسلاما، وا غربتا و وا وحشتا در کشور ما سر دهد تصریح‌شده است: آیا این درست است که صهیونیست‌ها به‌راحتی در خیابان‌ها و بازارهای بحرین به‌صورت علنی جولان دهند ولی به‌گونه‌ای رفتار شود که انگار که هیچ اتفاقی نیافتاده است.

بیانیه حاکی است: آیا درست است که حاکم بحرین از خاخام یهودی موشه عمار، رئیس‌جمهور سابق اسراییل نامشروع استقبال کند؟

در این بیانیه اضافه‌شده است: برای هماهنگ نمودن سفر این خاخام به بحرین دستگاه‌ها و افراد مختلف اسراییل ازجمله وزارت خارجه این رژیم به‌گونه‌ای مشارکت نموده‌اند که انگار این قضیه امری عادی و طبیعی است.

در این بیانیه تاکید شده است: ما ضمن رد هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، استقبال از خاخام مذکور و اسراییلی‌هایی که با حضور خود سرزمین پاک و طاهر بحرین را آلوده نمودند به‌شدت محکوم می‌نماییم و از همه خواستاریم تا این اقدامات را با اعلام موضوع برای ثبت در پیشگاه خدای متعال و سپس تاریخ محکوم نمایند. ظلم با سکوت باقی می‌ماند و ظالم چنانچه با واکنشی مناسب مواجه نشود به ظلم خود ادامه خواهد داد.

بیانیه ادامه یافته است: مسئولیت این امر بر دوش همگان است و بر هر همه آحاد واجب است هر طور که می‌توانند این اقدامات را محکوم نمایند. خدا از نیت همگان آگاه است و بهترین مولا و بهترین یاور برای بندگان می‌باشد.

برخی از رسانه‌ها در روزهای اخیر از سفر یک هیات اسراییلی به بحرین خبر داده‌اند. عادی‌سازی روابط رژیم‌های مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی به دعوت بحرین که باهدف از بین بردن کارنامه سیاه صهیونیست‌ها انجام می‌شود، در شرایطی است که بحرین از فوریه ۲۰۱۱ شاهد انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری