سرمربی پاس: بیش از دیگر تیم‌ها از داوری لطمه خوردیم


سرمربی پاس: بیش از دیگر تیم‌ها از داوری لطمه خوردیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم پاس همدان مدعی شد: در حالیکه پنج‌هزار تماشاگر پنالتی مسلم تیمش مقابل چوکای تالش را مشاهده کردند، داور این صحنه را ندید و هیچ تیمی به اندازه پاس از داوری لطمه نخوره است.

احمد جمشدیان روز چهارشنبه پیرامون بازی این هفته تیمش مقابل چوکای تالش به خبرنگار ایرنا گفت: در این بازی یک نفر نخواست صحنه پنالتی را ببیند؛ هر چند ممطئن هستم خیلی بازی ها این اشتباهات داوری اتفاقی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در داوری ها نگرفتن پنالتی با نخواستن این امر تفاوت بسیاری دارد، اظهار داشت: اگر این تفاوت برطرف شود، فوتبال ما درست خواهد شد.

جمشیدیان به اتفاقات نشست سرپرستان دو تیم، کادر داوری و هماهنگی بازی اشاره کرد و گفت: در این جلسه مسئول هیات فوتبال تالش، صحنه پنالتی بازی دیروز شهرداری های آستارا و همدان را به نمایش گذاشت و برخی موارد را به عوامل برگزاری بازی و داوری گوشزد کرد و ما تاوان همین مساله را دادیم.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم چوکا تیمی پولدار، با هواداران پرشمار و سرمربی بزرگ است اما اگر قرار باشد هر تیمی که به شهرشان می آید، با گلایه و انتقاد از عملکرد داوری خارج شود، ارزشمند نیست و هواداران چوکا، ناظر داوری و نماینده فدراسیون هم پس از بازی امروز ناراحت بودند.

جمشیدیان افزود: ۸۰ درصد بازی در اختیار ما بود و البته چوکا هم موقعیت های خوبی داشت. به هر حال وقتی در بازی خانگی پیش می افتی، موقعیت ها از ضد حمله به دست می آید که برای چوکا این چنین بود.

سرمربی پاس خطاب به داور این بازی گفت: هر تیمی به تالش می آید، تیم چوکا بوسیله داور به حریف فشار می آورد و به نظرم این شرایط ارزشمند و زیبنده فوتبال نیست.

وی با بیان اینکه تیم پاس با حداقل امکانات به تالش آمد تا فوتبال زیبا و جذابی را به نمایش بگذارد و همینطور هم شد، افزود: ای کاش دو سه گل دریافت می کردیم و صحنه پنالتی به سود پاس هم اتفاق نمی افتاد تا با پایین انداختن سرهای خود، این شهر را ترک می کردیم اما وقتی شاگردانم خوب بازی می کنند، این وضعیت سخت است.

جمشیدیان یادآور شد: به نظرم اینکه همه تیم ها به تالش بیایند و ناراحت از قضاوت داوری این شهر را ترک کنند، اتفاقی نیست.

سرمربی پاس اضافه کرد: در شرایطی که مربیان و بازیکنان در زمین تمام تلاش خود را مردانه بکار می گیرد و در مقابل حداقل قراردادشان را دریافت می کند، افراد کثیفی هستند که فوتبال را لکه دار می کنند و بیرون از زمین برای نتایج تعیین تکلیف می کنند.

وی افزود: تاسف باید خورد که چه عدد رقم هایی بیرون زمین رد و بدل می شود و افرادی در این بین شرف خود را به هر قیمتی زیرپا گذاشته و هزینه می کنند.

سرمربی شهرداری همدان: جزو پنج تیم کم‌هزینه لیگ۲ کشور هستیم

سرمربی تیم شهرداری همدان نیز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۲۰ درصد از قرارداد اعضای این تیم پرداخت شده گفت: جزو پنج تیم کم‌هزینه لیگ دسته۲ فوتبال کشور هستیم.

هادی گل‌محمدی افزود: در مجموع با کمتر از یک میلیارد تومان بودجه در فصل جاری، جزو کم هزینه‌ترین تیم های لیگ ۲ محسوب می‌شویم.

وی با انتقاد از شرایط حمایتی از تیم شهرداری همدان گفت: در همدان تنها هستیم و گویا اعضای شورای اسلامی این شهر اطلاع ندارند شهرداری تیمداری می کند و تنها فردی که در این مدت به یاد تیم بوده، حمید بادامی نایب رئیس شورا است.

گل‌محمدی اضافه کرد: حتی برای تمرین آماده سازی نیز زمین اصلی مسابقه را به تیم شهرداری نمی دهند و اما به حریفان تیم پاس این زمین اجاره داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همین مساله سبب شده تا سه هفته زمین مناسب برای تمرین نداشته باشیم و این یکی از دلایل اصلی افت تیم شهرداری است.

سرمربی تیم شهرداری همدان پیرامون نتایج تیمش گفت: در بازی های خانگی صاحب چهار برد و ۲ تساوی شده ایم که حاصل آن کسب ۸۰ درصد امتیازها است.

وی افزود: در پنج بازی خارج از خانه نیز سه تساوی و ۲ شکست داشته ایم که با یک بازی کمتر نسبت به حریفان معتقدم عملکرد نامطلوبی نداشته‌ایم.

گل محمدی خواستار حمایت مسئولان اجرایی از تیم شهرداری شد و افزود: با حمایت ها می توان انگیزه لازم را برای کسب نتایج بهتر همراه داشت.

تیم شهرداری در گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز