میزبانی مسابقات کشتی، زیرساخت‌های ورزشی الوند را ارتقا داد


میزبانی مسابقات کشتی، زیرساخت‌های ورزشی الوند را ارتقا داد

قزوین- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی در شهر الوند باعث شده زیر ساخت‌های ورزشی این شهر بهبود یابد و نشاط و شادابی خاصی میان مردم و ورزش دوستان ایجاد شود.

منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در بازدید از روند آماده سازی سالن یادگار امام (ره) شهر الوند برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی نونهالان، افزود: این یک رویداد بین المللی است و حجم کار سنگینی بر دوش دستگاه‌های متولی و مجری قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: ورزش و جوانان استان، شهرداری الوند و سایر عوامل ورود خوبی در برگزاری این رویداد ورزشی داشته و با آماده سازی زمینه برگزاری آن، گام‌های خوبی برای معرفی استان به ویژه شهر الوند برداشته‌اند.

حبیبی با قدردانی از همه عوامل و دست اندرکاران و حامیان این ورزش پرطرفدار، افزود: ارتباطات و تعامل‌های شهردار و مجموعه شهرداری الوند و حمایت‌های ویژه‌ای که از برگزاری این مسابقات شده قابل تقدیر است.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان به مناسبت روز جهانی کودک با حضور هشت تیم خارجی، پنج تیم داخلی و یک تیم منتخب استان در ۲ رشته آزاد و فرنگی از امروز تا ۲۲ آذرماه در شهر الوند برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است