قاچاقچی لوازم آرایشی در قزوین 300 میلیون ریال جریمه شد


سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت 300 میلیون ریالی قاچاقچی انواع اقلام آرایشی و بهداشتی و ضبط کالای مکشوفه در قزوین خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

هوشنگ محمدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین هنگام انجام ماموریت در آزادراه قزوین – زنجان به یک خودروی عبوری مشکوک شده و پس از متوقف ساختن آن بیش از ۱۸ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف کردند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: پس از بررسی، پرونده ای برای این تخلف تشکیل و برای رسیدگی به شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع شد.

قاچاقچی لوازم آرایشی در قزوین 300 میلیون ریال جریمه شد

وی خاطرنشان کرد: این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین از شهروندان درخواست کرد در صورت مواجه با هرگونه تخلف و موارد مشکوک، موضوع را به سامانه ۱۳۵ یا ۱۲۴ اعلام کنند.

اداره تعزیرات حکومتی استان قزوین در هشت ماهه سال جاری چهار هزار و ۵۹۳ مورد پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۳۱۵ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۵۰ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان را رسیدگی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین