287 فقره تسهیلات بازسازی به سیل‎زدگان دهلران پرداخت شد


287 فقره تسهیلات بازسازی به سیل‎زدگان دهلران پرداخت شد

ایلام- ایرنا- مدیر بنیاد مسکن دهلران گفت: 287 فقره تسهیلات از محل منابع بازسازی سیل در این شهرستان برای جبران خسارت به افراد آسیب دیده پرداخت شد.

سجاد نقیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۸۸ فقره تسهیلات احداثی شهری بوده که شامل ۶۵۰ میلیون ریال وام و ۲۹۰ میلیون ریال کمک بلاعوض است.

وی پرداخت ۱۲۸ فقره تسهیلات احداثی روستایی را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد و افزود: این تسهیلات شامل ۵۵۰ میلیون ریال وام و ۲۱۰ میلیون ریال بلاعوض است.

مدیر بنیاد مسکن دهلران پرداخت ۱۷۱ فقره تسهیلات تعمیری در شهرها و روستاهای این شهرستان از دیگر مزایای این طرح ذکر کرد و یادآور شد: از این محل نیز ۵۰ میلیون ریال وام و بین ۱۵۰ تا ۲۰ میلیون ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

نقیبی تاکید کرد: در مجموع از محل کمک های بلاعوض و تسهیلات بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل امسال پرداخت شده است.

۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری بر اثر بارش های سیلابی خسارت های بسیاری به زیرساخت ها و اراضی کشاورزی شهرستان دهلران وارد شد.

این بارش های سیل آسا به ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان خسارت زد و بیش از ۲ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف وارد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا