دستگاه های اجرایی هرمزگان به رسالت خود در ساماندهی سرویس های مدارس عمل کنند


دستگاه های اجرایی هرمزگان  به رسالت خود در ساماندهی سرویس های مدارس عمل کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تمامی اقدامات در حوزه بازار با محوریت تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان دنبال شود.

ایرج حیدری در نهمین جلسه ویژه ویدئو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار استان با فرمانداران استان هرمزگان، افزود: با اقدامات صورت پذیرفته شده آثار اجرای طرح افزایش قیمت بنزین در استان هرمزگان به ویژه بازار و حمل و نقل عمومی به حداقل رسید و آرامش خوبی بر بازار استان حاکم است.

وی تصریح کرد: کالا های استراتژیک به مقدار مورد نیاز در استان هرمزگان ذخیره سازی شده است و این کالا ها به وفور در دسترس مردم است.

حیدری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شهرداران و راهنمایی و رانندگی با همکاری آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی سرویس های مدارس به رسالت خود عمل کنند تا خللی در مسیر جابجایی دانش آموزان ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در پایان اضافه کرد:با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بشاگرد دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تدبیری ویژه برای ساماندهی سرویس مدارس این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش اتخاد کند تا در زمینه جابجایی ایمن دانش آموزان دغدغه ای نباشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز