طرح ملی «فهما» را رقابتی نبینیم


طرح ملی «فهما» را رقابتی نبینیم

طاهریان ضمن تاکید بر اینکه باید طرح ملی «فهما» را رقابتی نبینیم و این ظلم در حق طرح محسوب می شود، گفت: همه ما باید نگاه جشنواره به اجرای این طرح و مراحل مختلف اجرای آن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مرتضی طاهریان» امروز (20 آذر) امروز در نشست کارکنان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی بسیاری از استان ها و شهرها بافت آنها به گونه ای است که در مناطق کوهستانی، مرزی، صعب العبور و محروم واقع شده اند.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با بیان اینکه تعداد کانون های روستایی در کشور بیشتر از کانون های شهری است، اظهار داشت: استان هایی نیز برای اجرای طرح ملی «فهما» با مشکلاتی مواجه هستند، ولی به دلیل یافتن راه حل در زمینه اجرای طرح پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه تلاش شده که در راستای طرح ملی «فهما» همه جوانب لازم رعایت شود، اضافه کرد: شاید در راستای اجرای این طرح مشکلاتی وجود داشته باشد، ولی این دلیلی برای کمک کاری در این حوزه نیست.

طاهریان تاکید کرد: تلاش همه ما باید در راستای اجرای مطلوب این طرح باشد و از تجربیات سایر استان ها و کانون های استانی، نیز در راستای رفع مشکلات احتمالی استفاده کنیم.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ضمن تاکید بر اینکه باید طرح ملی «فهما» را رقابتی نبینیم و این ظلم در حق طرح محسوب می شود، گفت: همه ما باید نگاه جشنواره به اجرای این طرح و مراحل مختلف اجرای آن داشته باشیم.

وی یادآور شد: این طرح فعالیت های جاری کانون هاست که به منظور انسجام و ارزیابی فعالیت ها در راستای اجرای مطلوب برنامه ها باید در سامانه ثبت شوند.

در حال تکمیل .....

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر