سرمربی شهرداری همدان: جزو پنج تیم کم‌هزینه لیگ2 کشور هستیم


سرمربی شهرداری همدان: جزو پنج تیم کم‌هزینه لیگ2 کشور هستیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه تاکنون 20 درصد از قرارداد اعضای این تیم پرداخت شده گفت: جزو پنج تیم کم‌هزینه لیگ دسته2 فوتبال کشور هستیم.

هادی گل‌محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع با کمتر از یک میلیارد تومان بودجه در فصل جاری، جزو کم هزینه‌ترین تیم های لیگ ۲ محسوب می‌شویم.

وی با انتقاد از شرایط حمایتی از تیم شهرداری همدان گفت: در همدان تنها هستیم و گویا اعضای شورای اسلامی این شهر اطلاع ندارند شهرداری تیمداری می کند و تنها فردی که در این مدت به یاد تیم بوده، حمید بادامی نایب رئیس شورا است.

گل‌محمدی اضافه کرد: حتی برای تمرین آماده سازی نیز زمین اصلی مسابقه را به تیم شهرداری نمی دهند و اما به حریفان تیم پاس این زمین اجاره داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همین مساله سبب شده تا سه هفته زمین مناسب برای تمرین نداشته باشیم و یکی از دلایل اصلی در افت تیم شهرداری است.

سرمربی تیم شهرداری همدان پیرامون نتایج تیمش گفت: در بازی های خانگی صاحب چهار برد و ۲ تساوی شده ایم که حاصل آن کسب ۸۰ درصد امتیازها است.

وی افزود: در پنج بازی خارج از خانه نیز سه تساوی و ۲ شکست داشته ایم که با یک بازی کمتر نسبت به حریفان معتقدم عملکرد نامطلوبی نداشته‌ایم.

گل محمدی خواستار حمایت مسئولان اجرایی از تیم شهرداری شد و افزود: با حمایت ها می توان انگیزه لازم را برای کسب نتایج بهتر همراه داشت.

تیم شهرداری در گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی