ایسنا رسانه‌ای انرژیک و حرفه‌ای است/در بزرگداشت پروفسور قوام‌زاده ظرفیت ایسنا دیده شد


ایسنا رسانه‌ای انرژیک و حرفه‌ای است/در بزرگداشت پروفسور قوام‌زاده ظرفیت ایسنا دیده شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در بزرگداشت پروفسور قوام‌زاده ظرفیت ایسنا و استان مرکزی دیده شد.

بهروز اکرمی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی بزرگداشت پروفسور اردشیر قوام‌زاده؛ پدر پیوند مغز و استخوان ایران که با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک مرکزی و مجموعه ایسنا استان مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۲۰ سالگی خبرگزاری ایسنا، بیان کرد: خبرگزاری ایسنا در کنار همه خصوصیت‌های مختلف و متفاوت خود، دو خصوصیت بارز دارد که در تمام نقاط کشور در برخورد با خبرنگاران ایسنا آنرا مشاهده کرده ام و آن پر انرژی بودن و حرفه‌ای بودن آنهاست.

وی تصریح کرد: به کار ایسنا ایمان دارم و خوشبختانه این ایمان و اعتقاد در برگزاری بزرگداشت باشکوه پروفسور قوام‌زاده دوچندان شد. برگزاری مطلوب این آئین تاثیر بسیار مثبتی بر جامعه پزشکی داشت و خوشبختانه نگاه بخشی از متخصصان حوزه پزشکی نسبت به استان مرکزی تغییر کرد و ما بدنبال این واکنش‌ها هستیم.

اکرمی با بیان اینکه در این بزرگداشت افراد دیده نشدند، اما استان مرکزی و ایسنا دیده شد و از سوی دیگر با به حرکت در آمدن ایسنا در این مسیر دستگاه های مختلف نیز پای کار آمدند و کاری بزرگ رقم خورد، تاکید کرد: قطعا برای پشتیبانی از طرح هایی که ایسنا برای استان ارائه دهد، پای کار خواهیم بود. همچنین با توجه به انتخابات پیش‌رو می‌توان در امر نظرسنجی‌های انتخابات از ظرفیت ایسنا بهره‌مند شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در این آیین بیان کرد: خبرگزاری ایسنا از سال ۱۳۷۸ پا به عرصه رسانه کشور گذاشته و فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است، ماهیت این خبرگزاری دانشجویی است و سعی بر حفظ این ماهیت داریم تا با ارسال اخبار مفید و اثربخش رسالت خود را به انجام برساند.

مسعود شهرجردی گفت: رویه خبرگزاری ایسنا بیشتر مبتنی بر تولید اخبار است نه مصرف اخبار و اعتقاد بر این است که خبرنگاران این مجموعه قدرت تولید خبر دارند و دغدغه ما تولید اخبار تحلیلی و هم تراز خبرگزاری‌های بزرگ دنیاست.

وی با اشاره به جشن ۲۰ سالگی ایسنا در ۱۷ آذرماه که با حضور وزیر ارشاد، وزیر امور خارجه، رییس سازمان انرژی اتمی در تهران و سخنگوی دولت برگزار شد، گفت: در جشنواره ایسنا که به همین مناسبت برگزار شد، دو خبرنگار ایسنا استان مرکزی حائز رتبه و تقدیر شدند.

شهرجردی با بیان اینکه استان مرکزی جزو معدود استان‌هایی است که در این جشنواره دو برگزیده داشت، افزود: امید است در دهه سوم از عمر خبرگزاری ایسنا در کشور بتوانیم با توسعه نیروی انسانی و توسعه بودجه فعالیت‌های خوبی را به انجام برسانیم.

در این آیین رییس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک نیز با تبریک ۲۰ ساله شدن خبرگزاری ایسنا، گفت: بزرگداشت دکتر قوام زاده اتفاق بسیار خوبی بود که بازخورد بسیار خوبی در کشور به دنبال داشت در حدی که قدردانی تعدادی از پزشکان فوق‌تخصص‌ از نقاط مختلف کشور را بهمراه داشت و خوشبختانه مراسمی در شأن پروفسور برگزار شد.

دکتر سید محمد جمالیان با قدردانی از حمایت‌های جهاد دانشگاهی و استانداری مرکزی از برگزاری این مراسم که به آئینی باشکوه را رقم زد، افزود: امید است برگزاری چنین مراسماتی در این سطح در استان ادامه داشته باشد چراکه پس از این آیین با تمام وجود حس کردیم که نگاه پروفسور قوام‌زاده به استان مرکزی تغییر کرده و عرق و تعصب ایشان به استان بسیار بیشتر شده و موضوعات مربوط به این استان را با جدیت پیگیری می‌کند که این اتفاق، بزرگترین برون‌داد این مراسم بود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خبرنگاران ایسنا، رییس و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بعنوان هسته اصلی برگزاری این مراسم تقدیر شد.

گفتنی است، آئین نکوداشت پرفسور قوام زاده 18 آبانماه سال جاری توسط خبرگزاری ایسنا با پشتیبانی جهاد دانشگاهی و استانداری مرکزی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی، صدا و سیمای استان، شهرداری اراک، بنیاد نخبگان استان، فرمانداری شهرستان های تفرش، آشتیان، زرندیه و شرکت های تهران دارو و آواپزشک در اراک برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا