فعالیت 625 کانون فرهنگی در مساجد کهگیلویه و بویراحمد


فعالیت 625 کانون فرهنگی در مساجد کهگیلویه و بویراحمد

دولت آبادی از فعالیت 625 کانون فرهنگی و هنری در این استان خبر داد و گفت: حدود 58 هزار نفر عضو این کانون ها در سامانه ثبت عضو شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (20 آذر) در نشست کارکنان ستاد کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: حدود 625 کانون فرهنگی و هنری ثبت شده سامانه در استان فعالیت می کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از قبل این کانون ها، حدود 58 هزار نفر عضو در سامانه در مرحله نخست ثبت عضو شدند.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای گذشته 97 کتابخانه بسته در مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند، اضافه کرد: حدود 70 درصد کانون های ما روستایی و عشایری هستند.

دولت آبادی به فعالیت در طرح ملی «فهما» اشاره و اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همگام با سایر استان های کشور در این زمینه فعالیت های لازم را در دستور کار قرار داده و نشست های استانی و شهرستان ها با هماهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پیرو دستورالعمل ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، همکاران ستاد استان رابط یکی از شهرستان شدند

وی با اشاره به اینکه بخشی از ثبت فعالیت کانون ها در سامانه «فهما» انجام شد، گفت: هم اکنون با تلاش همکاران حرکت در مسیر ثبت برنامه ها و فعالیت ها در این سامانه با جدیت بیشتری دنبال می شود.

دولت آبادی ابراز داشت: در این راستا مشکلاتی وجود دارد که بخشی به نبود زیرساخت های استان و عدم آشنایی برخی از کانون ها با فضای مجازی و الکترونیکی و برخی نیز به فضایی که در گذشته بر کانون ها حاکم بود برمی گردد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوارم بتوانیم این ظرفیت «فهما» را به بهترین شکل از آن استفاده و کانون ها را نسبت به ثبت فعالیت ها در سامانه ترغیب کنیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...