یوهان زارکو برای موتوجی پی 2020 به اوینتیا دوکاتی پیوست


موتوجی پی ایران – تیم اوینتیا دوکاتی به طور رسمی تایید کرد که یوهان زارکو برای فصل 2020 موتوجی پی موتورسوار آنها خواهد بود. موتورسوار فرانسوی در انتهای 2018 قراردادی دو ساله را با کی تی ام امضاء کرده بود اما این کمپانی اتریشی در چند مسابقه به پایان 2019 اعلام کرد که زارکو در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. پیت بیرر، مدیر موتوراسپورت کی تی...

موتوجی پی ایران – تیم اوینتیا دوکاتی به طور رسمی تایید کرد که یوهان زارکو برای فصل 2020 موتوجی پی موتورسوار آنها خواهد بود.

موتورسوار فرانسوی در انتهای 2018 قراردادی دو ساله را با کی تی ام امضاء کرده بود اما این کمپانی اتریشی در چند مسابقه به پایان 2019 اعلام کرد که زارکو در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. پیت بیرر، مدیر موتوراسپورت کی تی ام نیز گفته بود که موتورسوار فرانسوی با چشمان اشکبار خواهان پایان دادن به قراردادش با این تیم بوده است. اما یک هفته پس از این ماجرا، کی تی ام خواستار اخراج فوری زارکو از تیم شد و برای ادامه فصل 2019، میکا کالیو جایگزین او شد.

در سه مسابقه به پایان فصل 2019 موتوجی پی، تیم ال سی آر هوندا اعلام کرد که به دلیل مصدومیت تاکاکی ناکاگامی، مرد فرانسوی که بعد از گرندپری میسانو از تیم کی تی ام کنار گذاشته شده، در فیلیپ آیلند، سپانگ و والنسیا دوباره سوار بر موتور خواهد شد و زارکو نیز توانست عملکرد خوبی را با هوندا داشته باشد.

یوهان زارکو برای موتوجی پی 2020 به اوینتیا دوکاتی پیوستیوهان زارکو برای موتوجی پی 2020 به اوینتیا دوکاتی پیوست یوهان زارکو

تصور می شد که زارکو به عنوان اولین گزینه برای صندلی رپسول هوندا که توسط خورخه لورنزو بازنشسته خالی شده بود، در نظر گرفته شود، اما این صندلی به قهرمان فصل 2019 موتو2، الکس مارکز رسید و برادران مارکز تکمیل کننده ترکیب هوندا برای 2020 بودند.

یوهان زارکو و خود تیم اوینتیا دوکاتی پس از حاشیه های بسیار طی هفته گذشته، بالاخره تایید کردند که قرارداد بینشان به امضاء رسیده است. برای فصل آینده، موتور GP19 دوکاتی (موتور موتوجی پی 2019) در اختیار زارکو خواهد بود و در کنار تیتو رابات در مسابقات شرکت خواهد کرد و نگاهش به تیم اصلی دوکاتی برای 2021 خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان