برگزاری دوره‌های آموزشی «فهما» برای رساندن کانون‌های مساجد به وضعیت مطلوب


برگزاری دوره‌های آموزشی «فهما» برای رساندن کانون‌های مساجد به وضعیت مطلوب

حجت‌الاسلام حدادیان با اشاره‌به برگزاری دوره‌های آموزشی رابطان طرح ملی «فهما(پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)»، گفت: تلاش ما در این راستا است که با برگزاری این دوره‌ها کانون‌های مساجد را به وضعیت مطلوب ارتقاء دهیم.

حجت الاسلام «محمدرضا حدادیان» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای رابطین و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با موضوع «فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)» در شهر و استان تهران، اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این دوره های آموزشی رساندن وضعیت موجود کانون های مساجد به وضعیت مطلوب است.

مدیر ساماندهی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ما باید تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم که ساماندهی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این باره موثر است.

حجت الاسلام حدادیان با اشاره به محورهای دوره های آموزشی فهما که در 16 شهرستان استان تهران برگزار می شود، بیان کرد: آموزش شیوه ثبت نام اعضای کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد»، ثبت برنامه های ملی و مذهبی کانون ها در این پایگاه، به روز رسانی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و جایگزین شدن فضای مجازی به جای اقدامات کاغذی از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی به شاخص های تعیین شده برای رتبه بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد در معرفی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای فعالیت های قرآن و عترت، ارتقای فعالیت های هنری و ادبی کانون ها، غنی سازی اوقات فراغت، فضای مجازی و رسانه، خلاقیت و نو آوری، شبکه سازی و ساماندهی کانون ها، ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فعالیت های ملی و مذهبی از جمله شاخص های رتبه بندی کانون های مساجد است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا