اقامه باشکوه‌ترین نمازهای جماعت در مساجد دانشگاه‌ها/ مسجد مرکز اجرای برنامه‌های دانشگاهی


اقامه باشکوه‌ترین نمازهای جماعت در مساجد دانشگاه‌ها/ مسجد مرکز اجرای برنامه‌های دانشگاهی

حجت‌الاسلام رستمی با بیان‌اینکه باشکوه‌ترین نمازهای جماعت در کشور در مساجد دانشگاهی اقامه می‌شود، گفت: واحدهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مجموعه تشکل‌های انقلابی دانشجویی فعالیت‌های خود را بر محور مسجد اجرا می‌کنند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد دانشگاهی محور اصلی برگزاری برنامه های فرهنگی در این مراکز علمی هستند،اظهار کرد: واحدهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌ها و مجموعه تشکل های انقلابی دانشجویی نیز برنامه های خود را حتی الامکان با محوریت مساجد برگزار می کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ادامه به شرکت گسترده استادان و دانشجویان دانشگاه ها در نمازهای جماعت مساجد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم باشکوه ترین نمازهای جماعت در کشور در مساجد دانشگاهی اقامه می شود.

وی افزود: کانون های مذهبی، هیات های مذهبی و کانون های قرآن و عترت نیز به صورت خودجوش برنامه های خود را در مساجد دانشگاه ها برگزار می کنند که موجب تقویت جایگاه این نهاد دینی و مردمی در مدیریت فرهنگی دانشگاه ها شده است.

رستمی تاکید کرد: بارها به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌ها اعلام کرده ایم و البته فعالان در این مجموعه بهتر از ما می دانند که باید مساجد را مرکز اصلی فعالیت های خود قرار دهند که الحمدالله این گونه نیز بوده و است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه