لمپارد: قرار نیست به خاطر لغو محرومیت چلسی، در بازار دیوانه‌وار عمل کنیم؛ احترام زیادی برای آنچلوتی قائلم


لمپارد: قرار نیست به خاطر لغو محرومیت چلسی، در بازار دیوانه‌وار عمل کنیم؛ احترام زیادی برای آنچلوتی قائلم

سوپر فرانکی از عملکرد تیمش در محوطه جریمه حریفان راضی نیست زیرا نتیجه 2-1 خطرناک است و ممکن است هر اتفاقی در...

طرفداری - دیدار دو تیم چلسی و لیل از چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2-1 آبی ها به پایان رسید و آنها جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند. فرانک لمپارد پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد:

نتیجه از چیزی که لازم بود، نزدیک تر بود و شما با نتیجه 2-1 خطر زیادی احساس کردید:

بله، از گفتن این مساله خسته شده ام. نیمه اول خوب بودیم. 20 دقیقه اول نیمه دوم هم خوب بودیم اما باید از موقعیت های خود بیشتر استفاده کنیم. 2-1 نتیجه خطرناکی است. از این عصبانی هستم که از بازیکنان خواستم فشار بیاورم و این کار را کردند اما باید در محوطه جریمه حریف دقت بیشتری داشته باشیم.

ما شانس گلزنی خلق می کنیم و خوب در زمین حریف حاضر می شویم اما به اندازه کافی گل نمی زنیم و همچنین گل می خوریم. باید در این مورد به تعادل برسیم. به مرحله بعد رسیدیم و این یک دستاورد خوب برای گروه است اما نمی توانیم بدین شکل شانس ها را از دست بدهیم.

لمپارد در مورد نقل و انتقالات ژانویه گفت:

من به تمام پست های تیم نگاه می کنم اما واضح است وقتی هازارد از تیم جدا شود، بخش بزرگی از گلزنی و خلق موقعیت هم از دست می رود. راه هایی در تیم پیدا کرده ایم تا تیم رقابتی باشیم. باید به کارمان ادامه دهیم. همه بازیکنان سطح خوبی دارند. در این پنجره نقل و انتقالات من آرام هستم. می دانم که چه بازیکنانی داریم و اینکه در حال پیشرفت هستیم. قرار نیست فقط به خاطر اینکه محرومیت ما در بازار تمام شده، دیوانه شویم!

قرعه بعدی چلسی در اروپا؟

با آرامش قرعه کشی را نگاه می کنم. باید خوشحال باشیم که صعود کردیم. باید درک کنیم چه کاری انجام دادیم. فکر می کنم ما تیمی رقابتی هستیم. مقابل لیل و آژاکس کیفیت خودمان را نشان دادیم. می دانستیم محرومیت در نقل و انتقالات مشکلاتی خواهد داشت اما به دنبال بهانه نیستیم.

در نهایت لمپارد در مورد اخراج آنچلوتی از ناپولی گفت:

احترام زیادی برای کارلتو قائلم و فکر می کنم او در هر جای دنیا می تواند مربیگری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی