آخرین آمار رسمی مرگ و میر ناشی از آنفولانزا


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از کنترل ویروس آنفولانزا در کشور خبر داد و گفت: از روز سه شنبه گذشته با روند کاهشی و همچنین روند نزولی در بروز موارد جدید آنفولانزا رو به رو هستیم.

صراط:

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با اشاره به آخرین آمار‌ها در خصوص تعداد مبتلایان به آنفولانزا، گفت: این آمار‌ها هر هفته از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت تجمیع و اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جهانپور با بیان اینکه در هفته گذشته ۲۵ نفر دیگر نیز جان خود را در اثر ابتلا به آنفولانزا از دست دادند، افزود: از آغاز مهر سال جاری تاکنون ۸۱ نفر در مجموع جان خود را از دست داده اند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه از روز سه شنبه گذشته با روند کاهشی و همچنین روند نزولی در بروز موارد جدید آنفولانزا رو به رو هستیم، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده روند ابتلا به آنفولانزا فروکشی کرده است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه از نظر تامین دارو و واکسن آنفولانزا مشکلی وجود ندارد، گفت: آنفولانزا ویروس غیر قابل پیش بینی و با شدت بیماری زایی بالا بوده، اما کنترل آن رخ داده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: روند ابتلا به آنفولانزا نهایت تا هفته آینده روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت البته که در تمامی فصول سال احتمال ابتلا به آنفولانزا وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی