صدور 15 اخطار به سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی بجنورد


صدور 15 اخطار به سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از صدور 15 اخطار به سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد داشته اند، خبر داد.

سیاوش وحدت در گفت و گو با ایسنا، گفت: تاکنون این شرکت به 15 سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی زمین برای امر سرمایه گذاری واگذار کرده است اما تاکنون اقدامی جهت احداث واحد تولیدی در آن جا نشده است.

وی افزود: این زمین ها در فاصله چهار ماه تا یک سال به سرمایه گذاران واگذار شده است و اخطارهای لازم جهت انجام سرمایه گذاری به سرمایه گذاران ارائه شده است.

وحدت ادامه داد: این شرکت تاکنون به هیچ عنوان به این سرمایه گذاران با توجه به فضای کسب و کار در کشور فشار وارد نکرده است اما باید وضعیت این زمین ها نیز تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک واحد تولیدی که امر فرآوری برنج را انجام می دهد در این منطقه راه اندازی شده است، اظهارکرد: این واحد تولیدی امر بازرگانی خود را آغاز کرده اما هنوز امر تولید در آن شروع نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ممنوعیت واردات برنج از خارج کشور سبب شده تا در حال حاضر این واحد تولیدی، کار تولیدی نداشته باشد و فعالیت آن ها فعلا در قالب امور بازرگانی انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403