نسخه‌ جدید بازی Bioshock در راه است


رسانه کلیک – شرکت توکی گیمز به تازگی با تاسیس استودیوی کلاود چمبر در مونترال کانادا، از ساخت نسخه‌ جدید بازی Bioshock خبر داده است. شرکت نامدار توکی گیمز اخیرا به صورت رسمی تایید کرد که قسمت بعدی سری بایوشاک در حال حاضر فرآیند ساخت خود را در استودیوی تازه تاسیس کلاود چمبر (Cloud Chamber) […] نوشته نسخه‌ جدید بازی Bioshock در راه است اولین بار در...

رسانه کلیک – شرکت توکی گیمز به تازگی با تاسیس استودیوی کلاود چمبر در مونترال کانادا، از ساخت نسخه‌ جدید بازی Bioshock خبر داده است.

شرکت نامدار توکی گیمز اخیرا به صورت رسمی تایید کرد که قسمت بعدی سری بایوشاک در حال حاضر فرآیند ساخت خود را در استودیوی تازه تاسیس کلاود چمبر (Cloud Chamber) طی می کند. این استودیو هم اکنون دو شعبه در شهرهای سان فرانسیسکو و مونترال دارد که خانم کلی گیلمور (Kelly Gilmore) مدیریت آن را برعهده گرفته است. او بیش از بیست سال در حوزه بازی های ویدیویی و استودیوی فیراکسیس (Firaxis) فعالیت کرده و توسعه بازی های Civilization و XCOM را در کارنامه خود دارد.

کلی گیلمور در این باره می گوید:

ما این استودیو را تاسیس کردیم تا داستان‌ ها و تعدادی از جهان‌ های ناشناخته را در بازی های ویدیویی بسازیم. این امر مرزهای ممکن در بازی های عادی را جابه‌جا می کند. تیم ما به زیبایی هر چه بیشتر، قدرت تنوع، ماهیت ایده ها و چیدمان استودیو باور دارد.

وی در ادامه افزود:

ما گروهی از بازی سازان باتجربه هستیم که برخی از اعضا در خلق و پیشرفت سری Bioshock نقش مهمی را ایفا کرده اند. بسیار افتخار می کنیم که به عنوان یک ناظر روی این مجموعه بزرگ، هم اکنون به جزئی از خانواده شرکت توکی گیمز پیوسته ایم.

نسخه‌ جدید بازی Bioshock در راه است

نسخه‌ جدید بازی Bioshock در راه است

آقای دیوید ایسمایلر (David Ismailer)، رئیس شرکت توکی گیمز، در خصوص تاسیس استودیوی کلاود چمبر و ساخت نسخه بعدی سری بایوشاک می گوید:

در حالی که ما به رشد و پیشرفت تولید محصولاتمان ادامه می دهیم، با حضور بازی سازان مطرح از تک تک فرصت‌ ها برای سرمایه گذاری بیشتر روی IP ها استفاده می کنیم. سری بایوشاک یکی از پرطرفدارترین بازی ها در نسل هفتم بوده که مورد استقبال منتقدان نیز قرار گرفته بود. نمی توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا با مدیریت استودیوی کلاود چمبر، مشاهده کنیم که داستان قوی به همراه گیم پلی منحصر به فرد این سری در آینده به چه صورت خواهد بود.

نسخه‌ جدید بازی Bioshock هنوز تاریخ دقیق و تقریبی برای عرضه ندارد. با این حال، سازندگان معتقد هستند که این عنوان در سال های آینده از راه خواهد رسید. همچنین، هنوز اطلاعاتی در خصوص پلتفرم های مقصد این بازی نیز ارائه نشده و مشخص نیست که بازی برای کدام کنسول ها و پلتفرم ها منتشر می شود. البته، عرضه این اثر برای کنسول های نسل نهم پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت موضوع کاملا بدیهی است.

آیا نسخه بعدی سری بایوشاک یک بازی شوتر اول شخص و نقش آفرینی خواهد بود؟

Source: GamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد