ضرورت توجه مدیران به کاهش آسیب‌های اجتماعی


ضرورت توجه مدیران به کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: مدیران باید به کاهش آسیب اجتماعی توجه کنند.

خدابخش مرادی‌نافچی شامگاه امروز در جلسه تخصیص اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: اگر بر اساس آنچه که به صورت تئوری بیان می‌شود از امکانات، فضا و نیروی انسانی که در کشور وجود دارد، استفاده می‌شد، حال با مشکلات کمتری مواجه بودیم.

این مسئول با تاکید بر استفاده مطلوب و مداخله‌جویانه از امکانات، ادامه داد: اگر در زمان حاضر این موضوع مطرح می‌شود، رویکرد مداخله‌ای است.

وی با اشاره به اهمیت توجه مدیران به کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: رویکرد جلسه تخصیص اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش حساسیت مدیران حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و حتی زیربنایی به مسائل رفتار و آسیب‌های اجتماعی و مداخله موثر، با برنامه و بهره‌گیری از امکانات و فرصت‌های در اختیار است تا بتوانیم به سالم‌سازی محیط جامعه کمک کنیم.

مرادی‌نافچی با اشاره به تعریف محیط، تصریح کرد: محیط، اجتماعی که خودمان در آن زندگی می‌کنیم، به همین دلیل باید حساسیت نسبت به این مسائل در دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده و افزایش یابد تا حرکتی نظام‌مند و با برنامه در دستور کار قرار گیرد. اعتقاد بر این است که در دستگاه‌های اجرایی، نیروی انسانی و امکانات وجود دارد و بر اساس نگاه مدیریت عالی استان در رابطه با اولویت برنامه‌ها، اثربخشی برنامه‌ها بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: رویکرد اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل کاهش آسیب‌های اجتماعی به منظور تجهیز برای افزایش اثرگذاری است و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با رویکردهای بیان شده اولویت‌های خود را بیان کنند و در مرحله دوم اثر این تجهیز در افزایش نفوذ و اثربخشی کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز بیان شود.

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی رویکردها باید هم‌پوشانی رعایت شود، گفت: هم‌پوشانی بهره‌گیری از فضاها و امکانات مدنظر قرار گیرد تا این تجهیز منجر به خدمتی جدید شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره‌های متولی برنامه‌های فرهنگی باید تا ۱۰ صبح فردا این برنامه‌ها را به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار اعلام کنند و تیمی نیز در استانداری تشکیل شود تا اولویت‌ها دسته‌بندی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان