دریادار خانزادی از ظرفیت‌های نیرو دریایی پاکستان بازدید کرد


  دریادار خانزادی از ظرفیت‌های نیرو دریایی پاکستان بازدید کرد

امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه و در دومین روز سفر رسمی خود به پاکستان، در شهر بندری «کراچی» از تاسیسات نیرو دریایی، مراکز علمی و تجهیزات دفاعی این کشور بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه و در دومین روز سفر رسمی خود به پاکستان، در شهر بندری «کراچی» از تاسیسات نیرو دریایی، مراکز علمی و تجهیزات دفاعی این کشور بازدید کرد.

دریادار خانزادی در بدور ورود به کراچی از سوی «احمد محمدی» سرکنسول ایران در این شهر، مقامات ارشد نیرو دریایی پاکستان، و مسئولان ارشد دولت ایالتی مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده نداجا همچنین با حضور در مرقد «محمد علی جناح» بنیانگذار پاکستان پس از اهدای تاج گل و ادای احترام، دفتر یادبود این رهبر انقلابی پاکستان را امضا کرد.

هیات نیرو دریایی ایران به دعوت نیرو دریایی پاکستان برای بازدید از مراکز نظامی و آشنایی با دستاوردهای این کشور در عرصه علوم نظامی، دفاعی و امنیت دریایی به شهربندری کراچی سفر کرد.

  دریادار خانزادی از ظرفیت‌های نیرو دریایی پاکستان بازدید کرد

سرکنسول ایران در کراچی طی گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: هیات نیرو دریایی به ریاست امیر خانزادی در برنامه هایی که از جانب نیرو دریایی پاکستان تدارک دیده شده بود، شرکت کرد.

وی افزود: فرمانده نداجا همچنین از دانشکده مهندسی جوهر، دانشگاه نیرو دریایی، پایگاه دریایی قاسم و از کارخانه کشتی سازی کراچی بازدید کرد.

امیر دریادار خانزادی با فرماندهی نیرو دریایی حوزه کراچی، فرمانده دانشگاه نیروی دریایی، فرمانده گارد ساحلی و رئیس کارخانه کشتی سازی پاکستان دیدار و درخصوص توسعه همکاری ها میان نیروهای دریایی ایران و پاکستان بحث و تبادل نظر کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (دوشنبه) با سفر به «اسلام آباد» با دریادار «ظفر محمود عباسی» همتای پاکستانی خود دیدار و درخصوص توسعه همکاری های مشترک و موضوعات مورد علاوه بحث و تبادل نظر انجام داد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد