امت متصل به ولایت شکست ندارد


امت متصل به ولایت شکست ندارد

حت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه امت متصل به ولایت شکست ندارد، گفت: یکی از مهم ترین دلایل استمرار انقلاب و نظام اسلامی ما اتصال امت و ولایت است و دشمنان درصدد ایجاد گسست در این نقطه محکم اتصال هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه آنچه باعث شد انقلاب اسلامی پویا و زنده بماند پیوند حاکمیت و دین است، افزود: رهبری و ولایت در تحقق این مهم ایفا کننده نقشی تعیین کننده است و با وجود توفان حوادث و هجمه جهانی علیه انقلاب اسلامی و فتنه ها و توطئه هایی که استکبار علیه ملت ایران دنبال می کند تدبیر مقام معظم رهبری دسیسه ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امت بی ولایت خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت نیز شکست ندارد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین دلایل استمرار انقلاب و نظام اسلامی ما اتصال امت و ولایت است و دشمنان در صدد ایجاد گسست در این نقطه محکم اتصال هستند.
حاجی صادقی با اشاره به بصیرت و ولایت مداری مردم در عبور از شرایط فتنه خاطر نشان کرد: بحمدالله با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه و فتنه دشمن بار دیگر ناکام ماند.

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه با اهدای لوحی از خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری قدردانی و حجت الاسلام و المسلمین بهرامی را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران منصوب کرد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی