آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت برگزار شد 


آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت برگزار شد 

به همت موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت به مناسبت حضور مقام معظم رهبری در جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امشب آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری یادمان ولایت با حضور محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید محمد حسینی رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، جمعی از مسئولین و مردم جنوب کرمان در سالن اجتماعات نمونه ابرار جیرفت برگزار شد.


«سید محمد حسینی»، در این مراسم گفت: شخصیت رهبری کم نظیر است و بعد از ائمه معصومین می توان ایشان را معصوم خطاب کرد.


رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، بیان داشت: تنها افرادی که از نزدیک با رهبری دیدار کردند با خصلت های وی آشنا هستند.

وی، با بیان این مطلب که کشور به مدیران لایق و پرتلاش نیاز دارد، اظهار داشت: کشور نیازمند مدیران تحول گرایی است که به مردم خدمت رسانی کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان داشت: فعالیت هایی که در کشور به منظور خدمت رسانی به محرومین و در حوزه خدمات اجتماعی انجام می شود بی نظیر است.


وی، ابراز داشت: شاعران، هنرمندان و هر فردی که در محضر رهبری حضور پیدا می کند خصلت های وی را می بیند و می دانند چه نعمت بزرگی را در اختیار دارند.

حسینی، خاطرنشان کرد: ورود رهبری به مسئله بنزین، آتش فتنه را خاموش کرد و این نشان از قدردانی مردم از نعمت بزرگ ولایت است.


رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، عنوان داشت: ما باید مدیران کشوری را با دقت و تدبیر انتخاب کنیم چرا که با انتخاب های ما، مردم هستند که سود یا زیان می بینند.


وی، افزود: چنانچه مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را به خوبی انجام ندهد مشکلاتی برای کشور بوجود می آید.

«محمد باقر قالیباف»، در این آئین، گفت: جنوب کرمان علی رغم ظرفیت هایی کرد دارد اما منطقه محرومی است با این وجود، بی توقعی و خلوص نیت مردم این دیدار به خوبی پیداست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان داشت: خداوند در قرآن بر انسان ها منت نهاده و به آنها نعمت ولایت و رهبری عطا کرد و نقش امام در برپایی نظام جمهوری اسلامی بی بدیل است.

وی، خاطرنشان کرد: حضرت امام به وعده و سنت های اللهی ایمان داشت و با اعتقاد به وعده اللهی، توانستند رژیم ستم شاهی را سرنگون کنند.


قالیباف، عنوان داشت: مقام معظم رهبری بعد از زندان ها و شکنجه های متعدد به ایرانشهر و جیرفت تبعید شدند این نعمت ولایت و رهبری است.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان داشت: هرگاه جنگی در تاریخ کشور اتفاق افتاد، قسمتی از آن به تصرف دشمن درآمد اما در هشت سال دفاع مقدس با وجود این که همه کشور های منطقه علیه ایران اسلامی ایستادند، دیدیم که مردم چگونه در مقابل آنها ایستاند و نگذاشتند یک وجب از ابن خاک به تاراج برود.

وی، با اشاره به این که نعمت ولایت و رهبری است که ما را از تهدیدات و فتنه های گوناگون دشمنان نجات می دهد، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی رهبری با بصیرت و تیزبینی جلو جنگ ایستادند و کشور را نجات دادند.


قالیباف، ادامه داد: جمهوری اسلامی نعمتی است که باید شبانه روز شکر گذار این نعمت باشیم زیرا امروز در کشوری زندگی می کنیم که در سایه امن اللهی است باید قدردان این نعمت باشیم.

رئیس هییت امنای موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت، با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی به چند عنصر مهم نیازمند است، عنوان داشت: ولایت و رهبری از جمله این عناصر مهم است که دشمنان تلاش می کنند تا جایگاه رهبری را تضعیف کنند اما نمی توانند.


وی، افزود: دومین عنصر مهم و اساسی، مردم هستند و اگر مردم در صحنه دفاع از نظام جمهوری اسلامی نباشند و خود را از امام جدا کنند ولایت ضرر می کنند.


قالیباف، ادامه داد: عنصر بعدی، این که باید برای اداره جامعه به سنت های اللهی پایبند باشیم، در دوران دفاع مقدس علی رغم فشارهای دشمنان اما ما توانستیم سر بلند شویم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش