نیکوکاری یک شهروند اهل ارومیه / اهدای یک سوم اموال به آموزش و پرورش


مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: یک خیر ارومیه‌ای به نام «قدرت‌الله مریدی» ثلث اموال خود را...

نیکوکاری یک شهروند اهل ارومیه / اهدای یک سوم اموال به آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: یک خیر ارومیه‌ای به نام «قدرت‌الله مریدی» ثلث اموال خود را جهت بهره‌برداری آموزشی و فرهنگی به این نهاد واگذار کرد.

ابراهیم محمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اموال شامل ۲ قطعه زمین به مساحت‌های چهار هزار و ۵۰۰ و یکهزار و ۳۰۰ مترمربع در خیابان‌های رسالت و دفاع مقدس و یک باب مغازه و پارکینگ در خیابان شهید مطهری ارومیه است.

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب به انجام کارهای عام‌المنفعه یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: طی نشستی با خانواده این خیر مرحوم و با حضور وصی قانونی وی این املاک به آموزش‌وپرورش واگذار شد و در همین نشست با حضور مدیرعامل خیران مدرسه‌ساز، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس و امور حقوقی اداره‌کل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه به امضا رسید تا نسبت به احداث یک باب فضای آموزشی در یکی از زمین‌های واگذار شده اقدام شود.

محمدی با اشاره به اینکه این استان به بیش از پنج هزار کلاس درس نیاز دارد، اضافه کرد: آذربایجان‌غربی از نظر سرانه فضای آموزشی جزو استان‌های کم‌برخوردار کشور است و انجام چنین اقدامات عام‌المنفعه‌ای موجب ترغیب خیران به هزینه‌کرد در این زمینه و تشویق شهروندان برای یاری رساندن به آموزش‌وپرورش می‌شود.

به گزارش ایرنا و بر اساس تخمین‌های برخی کارشناسان ارزش املاک اهدایی حدود ۵۰۰ میلیارد ریال ارزیابی می‌شود ولی هنوز ارزش‌گذاری قطعی و واقعی بر روی این املاک انجام نشده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری