فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398


فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398

  ماه تولد فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398 فال روز متولدین فروردین: سیاره حاکم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یک قهرمان می‌کند چون که باعث می‌شود شما امروز بتوانید مسئله مشکلی را در محل کار خود حل کنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است که شما دارید و … نوشته فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398 اولین بار در پورتال جامع ایران بانو...

فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398

نوشته های مشابه
ماه تولدفال روزانه – چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین فروردین: سیاره حاکم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یک قهرمان می‌کند چون که باعث می‌شود شما امروز بتوانید مسئله مشکلی را در محل کار خود حل کنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است که شما دارید و اکنون برایتان مفید واقع خواهد شد. این ویژگی شما باعث می‌شود یک مرتبه جواب مسئله را پیدا کنید‌ و به طور خستگی ناپذیری روی این مسئله کار خواهید کرد. اما باید از اهداف‌تان آگاه باشید. شاید مایل باشید مسئولیت‌هایتان را رها کنید و کمی تفریح کنید. سعی نکنید که برای داشتن کمی تفریح کارهای مهم‌تان را رها کنید چرا که این معامله‌ای نیست که برایتان سودمند باشد.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین اردیبهشت: امروز سیاره حاکم شما ونوس به اورانوس می‌پیوندد تا کمی با هم تفریح کنند و در ضمن شما را هم وسوسه می‌کنند تا به آنها بپیوندید. این را بدانید حتی یک روز کاملا خسته کننده و کسل کننده هم می‌تواند به طرز شگفت آوری تغییر کند و این به شما فرصتی می‌دهد که از زندگی خود لذت ببرید و دیدتان را نسبت به زندگی عوض کنید. اگر دوستان‌تان از شما دعوت کردند تا در یک جمع دوستانه به آنها بپیوندید، قبول کنید و کمی هم خوش بگذرانید. مطمئن باشید لطمه‌ای به انجام وظایف‌تان نخواهد زد،‌ آنها همان جا که هستند می‌مانند تا شما از تفریح بازگردید.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین خرداد: شما می‌توانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری که داشته‌اید با خودتان فکر کنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا که شیوه‌های قدیمی را رها کرده و به شیوه خودتان رفتار می‌کنید. ممکن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است کمی راجع به کارهایی که کرده‌اید فکر کنید.احساس می‌کنید که رضایت‌تان از زندگی بسیار کم شده و مایلید که اقدامی فوری انجام دهید. خوشبختانه، تصمیماتی که از روی غریزه می‌گیرید ممکن است امروز سرانجام خوبی داشته باشد. پس سعی نکنید که عقب نشینی کنید.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین تیر: ممکن است امروز کسی در محل کارتان شما را به کاری وادار کند که می‌دانید فراتر از حد و مرزهای شما است و به قول معروف پایتان را از گلیم‌تان دراز تر می‌کنید. حتی اگر این نقشه عصبی کننده به نظرتان خوب و خوشایند باشد،‌ اگر بخواهید کاری خارج از عرف انجام دهید نگران هستید که دیگران راجع به شما چه فکر می‌کنند. خوشبختانه، شما از طرف افرادی حمایت می‌شوید که حتی فکرش را هم نمی‌کردید. به جلو پیش بروید و کمی بیرون از دنیای خودتان را هم تماشا کنید. مطمئن باشید از اینکه از دنیای بسته خود خارج شده‌اید احساس خوشبختی خواهید کرد.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398 فال روز متولدین مرداد: امروز می‌خواهید کاری را انجام دهید که می‌دانید بعدها ممکن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینکه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود کاری را شروع کنید، خوب همه جوانب آن را بررسی کنید. خوشبختانه، بدون اینکه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده کنید آنقدر فرصت انتخاب خواهید داشت که مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت کردن به شما این توانایی را می‌دهد که به حد کافی از زندگی خود لذت ببرید. مجبور نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسک کنید.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین شهریور: امروز ممکن است همه شما را بسیار جدی و خشن ببینند. واقعیت این است که شما از هم اکنون منتظر رسیدن تعطیلات آخر هفته خود هستید و فکر می‌کنید که باید تا رسیدن آن بی صبرانه منتظر بمانید. با وجود این، الان احساس بی قراری می‌کنید و اگر کسی را ببینید که تنها است، فورا به او پیشنهاد دوستی می‌دهید تا از این تنهایی و بی قراری نجات یابید. باید قادر باشید که کمی از تفریحات خود را کم کنید، حتی قبل از اینکه تعطیلات‌تان به اتمام برسد.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398 فال روز متولدین مهر: شما براحتی می‌توانید امروز را به روزی پرهیجان تبدیل کنید چنانکه بتوانید تصوراتی که همیشه داشتید را به واقعیت تبدیل کنید. شما دوست ندارید که همان کارهای و وظایف قدیمی را به روال قدیمی انجام دهید. امروز روزی است که شما می‌خواهید عادات و روش‌های قدیمی را دور ریخته و تجربه‌های جدید کسب کنید. کار کنید و عشق بورزید- مطمئن باشید هیچ چیزی در نگاه‌های معمولی وجود ندارد که بخواهد شما را بفریبد. مراقب باشید،‌ فقط چون می‌توانید چیزی را از قبل تصور کنید به معنی آن نیست که باید جلو بروید و آن را به واقعیت تبدیل کنید.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین آبان: ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان که دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یک زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌کنید که نیاز به آزادی بیشتری دارید. نکته جالب این است که اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینکه کاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسک نکنید.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین آذر: امروز ممکن است برای شما روزی پر هیجان و کاملا دیوانه کننده باشد‌ و آنقدر از آن لذت ببرید که وقتی که روز به پایان رسید، غمگین و ناراحت شوید. ماه نشان شما را از ظرفیت خود برای اداره کردن موقعیت‌های پیچیده و دشوار متعجب می‌کند. احساسات شما همه محیط اطراف‌تان را گرفته است و هر کاری که بکنید،‌ ممکن است احساس کنید که کاش کار دیگری میکردید. اما، هر چه قدر شما از کاری اطمینان کمتری داشته باشید به همین میزان هیجان و اشتیاق شما برای انجام آن افزایش می‌یابد. از این اوضاع لذت ببرید، به خاطر اینکه ممکن است فردا همچنین شرایطی برایتان بوجودنیاید.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین دی: ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی‌های روحی‌تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می‌کنند.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین بهمن: امروز برای شما به راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینکه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری که در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است که در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید که برای‌تان رخ می‌دهد. شما به اینکه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به کجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید که اکنون اهداف‌تان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید که موانع و تاخیرات شما باعث شود که ناامید شوید و کار نادرستی انجام دهید. اکنون با دقت حرکت کنید. قبل از اینکه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فکر کنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فکرکردن به آن صرف کنید.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398فال روز متولدین اسفند: ممکن است این روزها تصمیم داشته باشید که کاری را انجام دهید که خارج از عادات و ویژگی‌های شخصیتی‌تان باشد و به این وسیله دیگران را متعجب کنید. متاسفانه، دیگران ممکن است درمقابل این رفتار غیر منتظره شما واکنش تندی نشان دهند. حتی ممکن است فکر کنند که آدم بی تجربه‌ای هستید که از زیر کار در می‌روید. اما علیرغم انتظار دیگران، این رفتار برای شما کار درستی است و همچنین نیاز دارید که برای دیگران توضیح دهید که واقعا که هستید و از زندگی چه می‌خواهید.
فال روزانه – چهارشنبه 20 آذر 1398

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در