روز دوم هفته چهاردهم لیگ نوزدهم؛ اظهارات سرمربیان صنعت نفت, شاهین، سایپا و نفت مسجد سلیمان


روز دوم هفته چهاردهم لیگ نوزدهم؛ اظهارات سرمربیان صنعت نفت, شاهین، سایپا و نفت مسجد سلیمان
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: از نتیجه امروز و تساوی مقابل شاهین بوشهر خوشحال نیستم.

اسکوچیچ: شرایط نفت آبادان نیم فصل دوم بهتر می‌شود/ از نتیجه تساوی خوشحال نیستم

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با شاهین بوشهر اظهار داشت: از نتیجه کسب شده در بازی امروز خوشحال نیستیم چون در این بازی بهتر بودیم و کاملا مشخص بود خوب کار کردیم.

سرمربی تیم نفت آبادان ادامه داد: ما در این بازی خیلی بهتر بودیم و به حریف هم تبریک می‌گویم. آنها ۵ بازی است که نباخته‌اند و ما هم در این دیدار ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی در خصوص اشتباهات داور در این دیدار گفت: من نمی‌توانم در مورد داوری حرف بزنم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه تیم‌های وی در نیم فصل دوم افت می‌کنند گفت: اصلا چنین چیزی نیست، من کارم را خوب بلدم و تیم‌هایم در نیم فصل دوم هرگز افت نکرده‌اند.

وی در خصوص صعود آل کثیر به صدر جدول گلزنان گفت: از این بابت خوشحالم و امیدوارم او به روندش ادامه بدهد. البته ما نیاز داریم که بقیه بازیکنان هم گل بزنند و فقط به یک نفر متکی نباشیم.

سرمربی نفت در خصوص روند تیمش در آینده گفت: مطمئنا به روند خوبمان ادامه می‌دهیم و در نیم فصل دوم شرایط ما بهتر خواهد شد.

خبرنگاران در این نشست مرتب از سرمربی نفت پیرامون اشتباهات داوری به سود نفت آبادان سوال کردند که وی در نهایت با ناراحتی سالن کنفرانس را ترک کرد.

کریستوویچ: ۲ بازی است که مشکل داوری داریم/ نمی‌شود گریه کنیم و بگوییم با این برنامه ریزی بازی نمی‌کنیم

میشو کریستوویچ در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان اظهار داشت: ما هر چند روز در حال بازی با تیم‌های بزرگ در هر ۴-۵ روز یکبار هستیم. امروز وقتی وارد رختکن شدم دیدم که بازیکنان خیلی ناراحت بودند که نتوانستیم نفت آبادان را شکست دهیم. در مجموع نفت آبادان تیم خوبی است و خیلی خوشحالم که حداقل یک امتیاز از این تیم گرفتیم.

وی افزود: خدا را شاکر هستم که بازی را نباختیم، متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می‌کنند. امروز ۲ پنالتی برای ما گرفته نشد و در عوض یک پنالتی برای حریف گرفتند ولی باز هم کار را پیش می‌بریم.نتیجه‌های تساوی ما را از ته جدول جدا نکرده اما امروز با تیم بزرگی بازی داشتیم که یک امتیاز از آنها گرفتیم.

کریستوویچ ادامه داد: بازی امروز ما مقابل نفت آبادان بازی سختی بود و حریف به ما یک گل ناسالم زد. از طرفی گل صفرزاده سالم بود ولی خوشحالم که تمام بچه‌های تیم‌مان یک بازی خوب برای پیروزی انجام دادند. ما در حال حاضر فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و نمی‌شود فقط درمورد پیروزی حرف بزنیم.

وی افزود: متاسفانه دو بازی است که داوران با ما مشکل دارند و به اتفاقات آن رسیدگی نمی‌شود. ۱۰روز هم که از مسابقات می‌گذرد دیگر کسی از داوری حرف نمی‌زند.

سرمربی شاهین ضمن انتقاد از روند برنامه‌ریزی مسابقات گفت: دفعه قبل هم عنوان کردم ما فردا و پس‌فردا هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و فقط یک روز زمان داریم که تمرین کنیم.الان هم به من گفته‌اند که بازی با استقلال شنبه برگزار می‌شود. این عدم‌برنامه‌ریزی بزرگترین مشکل من است.

کریستوویچ عنوان کرد: معتقدم اگر فرصت داشته باشیم بهتر می‌شویم. مدیرعامل باشگاه عنوان کرده که فردا و پس فردا به بازیکنان پول پرداخت می‌شود. اما در کل تغییرات هم کار سختی است. به طور مثال لوکا در حال حاضر در پست اصلی‌اش بازی نمی‌کند چون شیرزادی مصدوم است، نمی‌توانم بنشینم و گریه کنم و بگویم بازی نمی‌کنیم. ما مشکلات زیادی داریم ولی تلاش می‌کنیم تا بهتری شویم.

وی ادامه داد: دیدید نفت آبادان بازیکنانی مثل آل کثیر دارد ولی ما کاری کردیم که آنها سیستم تیم‌شان را تغییر دهند. یک بازی ممکن است سه دفاع داشته باشد و یک بازی هم ممکن است نیاز به چهار دفاع داشته باشد. بازیکنان ما همگی جدید هستند و با یکدیگر آشنایی ندارند. مثلا غلامعلی تبار با تجربه است و نوروزی جوان. خیلی سخت است که بازیکنان جوان و کم تجربه در خط دفاعی بازی کنند.

کریستوویچ در ادامه گفت: از زمانی که به شاهین آمدم بازی آسان داشتیم و با بهترین تیم‌ها بازی کردیم. مثلا نباید انتظار داشته باشیم استقلال،‌تراکتور یا پرسپولیس را ببریم. کار ما سخت است و الان زمان آن نیست که درمورد کیفیت بازیکنانم حرف بزنم انشاءاله در نیم فصل این اتفاق رخ خواهد داد. ا لان همه بازیکنان خوب در اختیار تیم‌هایشان هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نباید بازیکنی بگیریم که خوب نباشد مثلا ما در جدول شرایطی داریم که اگر هر ۱۴ بازی را مساوی می‌کردیم الان ۱۴ امتیاز داشتیم ولی ا کثر بازی‌ها را باخته‌ایم. می‌دانم ما باید ببریم و امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد.

سرمربی شاهین ادامه داد: زمانی که به اینجا آمدم گفتم که بهترین بازیکنان را داریم. نیم فصل که تمام شود آمار آنها را بررسی می‌کنم که خوب بودند یا نه ا ما مطمئنا باید بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند که قدرت جدیدی داشته باشیم. اما الان زمان آن نیست که در مورد کیفیت آنها صحبت کنیم.

***

دیدار سایپا - نفت مسجد سلیمان

صادقی: در نیمه اول کاملا بازی را در اختیار داشتیم/ مدیران هیچ فرصتی برای من تعیین نکرده‌اند

ابراهیم صادقی پس از شکست ۲ بر یک سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول کاملا بازی را در اختیار داشتیم، اما در نیمه دوم مسجد سلیمان رو به بازی مستقیم و بلند آورد و دو گل زد. این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

وی گفت: ما جوانان خوبی داریم و سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم. در فوتبال همه نتیجه را می‌بینند و کمتر می‌بینند که تیم تان خوب بازی می‌کند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا مدیریت باشگاه برای بهتر شدن نتایج به شما فرصت داده‌اند یا خیر، گفت: نه هیچ فرصتی برای من تعیین نکرده‌اند. باید از مسئولان باشگاه تشکر کنم که هرچند نتایج مان خوب نبوده، اما تاکنون حمایت کرده‌اند.

تارتار: این برد تقدیم به فرد پلیدی که منتظر باخت ما بود

مهدی تارتار پس از برتری ۲ بر یک نفت مقابل سایپا اظهار داشت: بازی را خوب شروع نکردیم. با توجه لغزندگی زمین کارمان روی زمین دچار مشکل می‌شد. سایپا هم روی ضد حملات برنامه داشت و از همین طریق به گل هم رسید. تیم آنها دونده بود و همه راه ها را بسته بود. سعی کردیم به محوطه جریمه آنها نزدیک شوم و بازیکنان بلند قامت گذاشته بودیم و دو گل هم زدیم.

وی ادامه داد: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که پیگیری تیم و بازی امروز بودند. از دادستان، نماینده مجلس و تمام مسئولان شهر تشکر می‌کنم که همه کمک می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد و در نهایت از بازیکنان ممنونم که به بازی برگشتند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما جلوی استقلال، نفت آبادان، شهر خودرو و حتی پیکان در تهران به بازی برگشتیم و این نشان می‌دهد که شرایط خوبی داریم.

تارتار با اشاره به اینکه این برد را به آن فرد پلید و خودخواه تقدیم می‌کنم که منتظر باخت ما بود، تاکید کرد: خدا جای حق نشسته است و توصیه می‌کنم که این فرد در فضای مجازی علیه ما کار می‌کند، اعمال و رفتار خود را اصلاح و درست کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از شما برای مربیگری در تیم ملی شده است، یا خیر، گفت: بارها پیش آمده، اما پیشنهاد رسمی نداشته‌ام. ما همیشه آماده ایم که به کشور خدمت کنیم. مربیان ایرانی واقعا زحمت می‌کشند، همه به روز شده‌اند و دیگر مانند سابق نیستند. حتی مقابل خارجی به پیروزی می‌رسند و امیدوارم این اعتماد شکل بگیرد.

farsnews.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در