توپخانه رسانه‌های اصلاح‌طلب علیه قالیباف؛ دیروز شایعه امروز تقطیع


توپخانه رسانه‌های اصلاح‌طلب علیه قالیباف؛ دیروز شایعه امروز تقطیع

رسانه‌های اصلاح‌طلب طی روزهای اخیر شایعات زیادی را علیه محمدباقر قالیباف، نامزد آینده مجلس شورای اسلامی ساخته‌اند.

خبرگزاری فارس: همزمان با ورود محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به کارزار انتخابات، شایعاتی زیادی علیه او از جانب رسانه‌های مخالف وی در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ضدانقلاب به راه افتاد.

به تازگی نیز یکی از رسانه‌های خبری، تیتر تقطیع شده‌ و جهت دار «اظهارات عجیب قالیباف: دوستان انقلابی، دور هم جمع شوید و مرگ بر آمریکا بگویید» را برای صحبت‌های امروز قالیباف انتخاب کرد.

توپخانه رسانه‌های اصلاح‌طلب علیه قالیباف؛ دیروز شایعه امروز تقطیع

واقعیت

این درحالی است که مراجعه به صوت سخنان قالیباف درجلسه امروز جمعیت پیشرفت و عدالت استان کرمان نشان می‌دهد که وی با اشاره به سخنان رهبری گفته: «راه مبارزه با آمریکا کار است و کار است و کار».

قالیباف ادامه عنوان کرد: «دوستانی که دلداده انقلابید، دور هم جمع بشوید، شعار بدهید، حتما لازم است و باید باشد، این شور و شعور باید باشد. باید کار کنیم و این کشور را به پیش ببریم و فقر و محرومیت و فساد و تبعیض را از این مملکت از بین ببریم. اما اساس مبارزه با آمریکا این است هر کار بکنیم و این کار را نکنیم آب به آسیاب دشمن ریختیم.»

این رسانه‌ها با تقطیع صحبت‌های قالیباف که به مدیر جهادی مشهور است سعی کردند تا وی را در نگاه مردم فردی شعار زده نشان دهند.

در زمان ثبت‌نام محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز عده‌ای دیگر از رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شده بودند که وی بدون نوبت ثبت نام کرده درحالی که مدتی بعد مشخص شد وکیل وی پیش از قالیباف در محل ثبت‌نام حضور پیدا کرد و کارهای پیش ‌ثبت‌نام را انجام داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403