تیم فوتسال بانوان هیات اصفهان تقویت می‌شود


تیم فوتسال بانوان هیات اصفهان تقویت می‌شود

اصفهان - ایرنا - رییس هیات فوتبال شهرستان اصفهان گفت: هدف ما تقویت تیم فوتسال بانوان است و در این راستا هفت بازیکن اصفهانی تربیت شده در آکادمی خودِ هیات، به تیم بانوان ما افزوده شدند.

تیم فوتسال «دریژنو فرُخ‌شهر» از استان چهارمحال و بختیاری چند روز قبل به هیات فوتبال اصفهان واگذار شد تا این تیم به همراه "نامی‌نو"، ۲ تیم اصفهانی امسال لیگ برتر فوتسال را تشکیل دهند.

جعفر جعفری هرندی سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بازیکنان جدید به همراه بازیکنان قبلی با انجام تمرینات فشرده بدنسازی به مرز آمادگی ایده‌آل خواهند رسید.

وی افزود: برنامه‌ریزی بلندمدتی برای این تیم انجام شده که در نخستین گام باید شرایط در جدول مسابقات بهبود یابد و سپس در نیم فصل، فرصت کسب تجربه کافی برای مسابقات سال آتی را خواهیم داشت که امیدواریم با تقویت آن در فصل آینده شاهد قدرت‌نمایی این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور باشیم.

وی اضافه کرد: از زمان واگذاری تیم، یک بازی انجام شده که با شکست ۵ بر صفر برابر تیم رهیاب‌گستر تهران در رده ششم جدول قرار گرفتیم و در ۲ بازی پیش‌رو میهمان تیم‌های نفت آبادن و نامی نو در اصفهان خواهیم بود

رییس هیات فوتبال شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه این تیم سه بازیکن زیر ۲۰ سال دارد، تصریح کرد: این بازیکنان در بازی اول فوق‌العاده عمل کردند و بی‌شک سال آینده با کسب تجربه و عملکرد فنی مثبتی که خواهند داشت، بار بزرگی را از دوش تیم خواهند برداشت.

جعفری خاطرنشان کرد: همه بازیکنان جدید با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را ثبت کردند و برای صدور "آی دی" کارت به سازمان لیگ معرفی شدند.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال هیات فوتبال شهرستان اصفهان نیز در گفت‌وگو با ایرنا، حمایت رسانه‌های محلی از این تیم را برای حضور موفق در لیگ برتر خواستار شد.

رضا شهریاری افزود: حضور موفق تیم‌های اصفهانی در لیگ‌های کشوری، تقویت رشته‌های ورزشی را به همراه دارد و فوتسال نیز از این قاعده مستثنا نیست.

در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، ۲ تیم به‌دلیل مشکلات مالی انصراف خود را از حضور در این رقابت‌ها اعلام کردند، تیم «ستارگان ورامین» که به‌دلیل نبود امکانات و زمین مورد نیاز برای برگزاری مسابقات، منحل و تیم «شهرداری رشت» که با دستور مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی شهرداری مبنی بر عدم تیم‌داری، از بازی‌های فصل کنار گذاشته شد.

تیم «دریژنو فرخ شهر» نیز بدلیل مشکلات مالی انصراف خود را اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟