انصراف باشگاه علم و ادب تبریز از ادامه جام آزادگان


انصراف باشگاه علم و ادب تبریز از ادامه جام آزادگان

تبریز- ایرنا- باشگاه فرهنگی - ورزشی «علم و ادب تبریز» امروز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای انصراف خود را از ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور اعلام کرد.

در بیانیه باشگاه علم و ادب تبریز آمده است: چنانچه ورزش دوستان استان مستحضرند، شهرداری تبریز در اقدامی عجیب تمام تیم‌های ورزشی خود را منحل کرد؛ باشگاه علم و ادب با انگیزه جلوگیری از انحلال یا خروج تیم از استان قدم برداشت و با پرداخت هزینه‌های هنگفت اقدام به خرید امتیاز تیم فوتبال نمود، اما متاسفانه تحرکات، سنگ اندازی و اقدامات دور از شان برخی از عوامل شهرداری باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای این تیم در طول مسابقات شد که حاصل آن نتایج ضعیف این تیم در لیگ است.

در بیانیه با اشاره به اینکه شهرداری تبریز پیش از این تمامی مشکلات را متوجه هیات فوتبال می‌دانست که با پیگیری‌ها و بررسی‌های این باشگاه مشخص شد که هیات فوتبال هیچ نقشی در بروز این مشکلات ندارد، تشریح شده است: حال نزدیک یک ماه است که به صورت شبانه‌روزی و ترتیب دادن جلسات متعدد درجهت رفع مشکلات این تیم اقدامات لازم را انجام داده که متاسفانه شهرداری تبریز هیچگونه ترتیب اثری به این جلسات نداده و حتی کار به جایی رسیده که صورت‌جلسه فرماندار محترم را که نماینده دولت در شهرستان می‌باشند نادیده گرفته و قدمی برای رفع مشکلات تغییر نام این تیم برنداشته و همین امر موجبات ضررهای شخصیتی و مالی جبران ناپذیزی را فراهم آورده است.

در بیانیه باشگاه علم و ادب تبریز با طرح این سوال که این باشگاه به کدام جرم متحمل چنین رفتارها و ضررهای جبران ناپذیر است، اعلام شده است: این تیم متعلق به شخص یا مجموعه خاصی نیست بلکه متعلق به جوانان و جامعه ورزشی کل استان است.

بیانیه حاکی است: آیا اگر باشگاه علم وادب نسبت به خرید امتیاز این تیم اقدام نمی‌کرد مانند والیبال و سایر رشته‌های ورزشی منحل نمی‌شد؟ لذا بدین وسیله اعلام می‌داریم این باشگاه با خرید امتیاز و تحمل هزینه های هنگفت دین خود را به جامعه فوتبال استان ادا نمود و چون احساس می‌کند بعضی ها این مسئله را برنمیتابند و با خصومت‌های شخصی مشکلات این تیم را روز به روز افزایش می‌دهند که نتیجه آن کسب نتایج ضعیف و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است. از این رو باشگاه دیگر خود را مستحق این همه بی مهری از طرف شهرداری و برخی افراد مغرض که منافع خود را در خطر دیده اند ندانسته و با کسب اجازه از همه مسئولین، همشهریان و جامعه ورزشی استان تا تعیین تکلیف نهایی و تغییر نام تیم از ادامه مسابقات خودداری می‌کند.

در پایان بیانیه باشگاه علمو ادب تبریز ابراز امیدواری شده است با حل مشکلات مطرح شده این تیم بتواند با قدرت هرچه بیشتر در ادامه مسابقات حضور یابد.

پیش از این از سوی سازمان لیگ باشگاه علم و ادب از پنجره نقل و انتقالات نیم فصل جاری محروم شده بود.

تیم فوتبال دسته یکمی علم و ادب که با نام شهرداری تبریز در رقابت های جام آزادگان حضور پیدا کرده بود، از پانزده بازی انجام داده فقط ۶ امتیاز کسب کرده و در رده هجدهم جدول جای گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر