شایعه: بازی Red Dead Redemption 2 شما را به مکزیک می‌برد


شایعه: بازی Red Dead Redemption 2 شما را به مکزیک می‌برد

به نظر می‌رسد که راک‌استار گیمز قصد دارد با گسترش‌دهنده‌ی جدیدی برای بازی Red Dead Redemption 2 بازیکنان را به مکزیک ببرد. اگر به یاد داشته باشید، در نسخه‌ی اول این عنوان مکزیک بخش عمده‌ای از نقشه بود و نقش مهمی را هم در داستان بازی ایفا می‌کرد. با این حال، به هر دلیلی، بازی Red Dead Redemption 2 به هیچ وجه بازیکنان را به مکزیک نمی‌برد اگرچه...

به نظر می‌رسد که راک‌استار گیمز قصد دارد با گسترش‌دهنده‌ی جدیدی برای بازی Red Dead Redemption 2 بازیکنان را به مکزیک ببرد.

اگر به یاد داشته باشید، در نسخه‌ی اول این عنوان مکزیک بخش عمده‌ای از نقشه بود و نقش مهمی را هم در داستان بازی ایفا می‌کرد. با این حال، به هر دلیلی، بازی Red Dead Redemption 2 به هیچ وجه بازیکنان را به مکزیک نمی‌برد اگرچه شامل برخی جزایر کارائیب می‌شود.

یکی از اعضای GTA Forums با نام VideoTech UK در فایل‌های Red Dead Redemption 2 یا به‌طور دقیق‌تر فایل‌های 1.0 نسخه‌ی پلی‌استیشن 4، تعدادی مدل سه‌بعدی از مناظر و شهرهای مختلف در مکزیک را پیدا کرده است. البته این مدل‌ها ابتدایی و سطحی هستند و کاربردی جز ارائه‌ی یک طرح کلی ندارند. با این حال، در وهله‌ی اول این سوال به وجود می‌آید که چرا باید چنین مدل‌هایی ساخته شوند مگر اینکه قرار باشد مکزیک را در زمان عرضه‌ی بازی یا پس از عرضه‌ی آن شاهد باشیم؟

نکته‌ی جالب‌تر اینجا است که اشاراتی به مکزیک در داده‌های مینی‌مپ هم دیده می‌شود که احتمال اینکه Red Dead Redemption 2 قرار است در آینده ما را به مکزیک ببرد را حتی بیشتر افزایش می‌دهد.

مشخص نیست که داده‌های پیدا شده برای محتویاتی هستند که در آینده ارائه خواهد شد یا محتویات باقی مانده‌ای که کنار گذاشته شده و به نتیجه نرسیده‌اند. احتمالاً پیش‌بینی دوم محتمل‌تر باشد از آنجا که راک‌استار گیمز تاکنون هیچ اشاره‌ای به ارائه‌ی محتوای جدید برای بخش تک‌نفره‌ی Red Dead Redemption 2 نکرده است. یا حداقل می‌توان گفت که این محتویات نه برای بخش تک‌نفره بلکه برای بخش چندنفره خواهند بود. با این حال، بسیاری از طرفداران مشتاق محتوای تک‌نفره‌ی جدید هستند.

Red Dead Redemption 2، یکی از بزرگ‌ترین عناوین نه‌تنها ۲۰۱۸ بلکه چند سال اخیر که فروش آن تا به اینجای کار از 26.5 میلیون نسخه نیز می‌گذرد، هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و گوگل استادیا قرار دارد.

شایعه: بازی Red Dead Redemption 2 شما را به مکزیک می‌بردشایعه: بازی Red Dead Redemption 2 شما را به مکزیک می‌برد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد