راموس: توپ طلای مخصوص «رونالدو» و «مسی» ساخته شود


راموس: توپ طلای مخصوص «رونالدو» و «مسی» ساخته شود
«سرخیو راموس» به شوخی خواستار آن شد که توپ طلای «لیونل مسی» و«کریستیانو رونالدو» باید از بقیه بازیکنان جدا شده و یک توپ طلا مخصوص آنها ساخته شود.

به گزارش ایرنا، ستاره آرژانتینی آبی اناری‌ها به‌تازگی ششمین توپ طلای خود را تصاحب کرد و با یک توپ بالاتر از رونالدو، نام خود را به عنوان تنها بازیکنی که ۶ بار موفق به فتح این جایزه معتبر می‌شود، تثبیت کرد.

اتفاقی که به وضوح به مذاق کاپیتان تیم ملی پرتغال خوش نیامد اما هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال برای حل این ناراحتی راه‌حلی دارد.

راموس در این باره گفت: باید برای مسی و رونالدو یک توپ طلای مجزا بسازند و بقیه هم برای یک توپ طلای دیگر بجنگند. این کار به نفع فوتبال است.

کاپیتان رئالی‌ها یکی از مهره‌های کلیدی کهکشانی‌ها در موفقیت‌های اروپایی اخیر این تیم بوده و به همراه تیم پایتخت‌نشین اسپانیا پنج بار فاتح لیگ قهرمانان شده است اما برای وی یک لحظه خاص وجود دارد.

وی در این خصوص تاکید کرد: گلی که در لیسبون زدم. آن لحظه بهترین خاطره شخصی من در سال‌های اخیر است. آن گل تاریخ را تغییر داد و باعث شد سه سال متوالی جام را بالای سر ببریم. قهرمانی‌های من در لیگ قهرمانان درست مثل بچه‌های من هستند و نمی‌توانم بگویم کدام را بیشتر دوست دارم.

راموس در رابطه با ال‌کلاسیکو ۱۸ دسامبر نیز تصریح کرد: هر ۲ تیم روزهای خوبی را سپری می‌کنند و این موضوع برای بردن به ما انگیزه می‌دهد. اما صرف نظر از اینکه چگونه وارد بازی می‌شویم، باید بگویم نبرد سختی در انتظار ما است. امیدواریم با کسب سه امتیاز به صدر جدول برسیم.

کاپیتان رئال در رابطه با جانشین خود در سانتیاگو برنابئو گفت: مقایسه کردن هرگز کار خوبی نیست. آکادمی رئال استعدادهای بسیار خوبی دارد و آنان باید شالوده تیم ملی را تشکیل دهند. بازیکنان خوبی در بازار وجود دارند. «متیس دی لیخت» مدافعی است که آینده‌ای روشن پیش رو دارد. کمی تجربه لازم است اما بازیکنی برای آینده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا