پرسپولیس به زیر پُل صدر رسید


پرسپولیس به زیر پُل صدر رسید

تهران- ایرنا- پرسپولیس با پیروزی 2 بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان به نزدیکی صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال رسید.

پرسپولیس و گل‌گهر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. پرسپولیس در حالی که در بیشتر دقایق بازی توپ را در اختیار داشت، نتوانست موقعیت گل زیادی خلق کند. با این وجود با درخشش مهدی ترابی، سه امتیاز دیگر را به حساب خود واریز کرد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

مهدی ترابی در دقیقه ۵۲ و عبدالله حسینی (گل به خودی) در دقیقه ۸۰ برای پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۸۹ برای گل‌گهر گلزنی کردند.

پرسپولیس با این نتیجه ۲۵ امتیازی شد و هم‌امتیاز با سپاهان و با یک امتیاز کمتر از استقلال، در رده سوم جدول قرار گرفت. گل‌گهر هم با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی‌ماند.

تنها موقعیت خطرناک نیمه نخست در دقیقه ۳۰ اتفاق افتاد که شوت از راه دور محمد انصاری پس از برخورد با دست میلاد فراهانی دروازه‌بان گل‌گهر، با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۸ شوت احمد نوراللهی پس از برخورد با مدافع حریف، به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۲ مهدی ترابی با یک شوت دیدنی از راه دور، توپ را به جایی زد که دور از دسترس فراهانی بود تا پرسپولیس با یک گل دیدنی پیش بیفتد.

گل دوم پرسپولیس هم در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید. ترابی با پاس عمقی، علی علیپور را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار داد. علیپور قصد داشت با ضربه چیپ دروازه را باز کند اما شوت او به سمت خارج چارچوب بود ولی عبدالله حسینی به دادش رسید.

مدافع گل‌گهر که قصد دفع توپ را داشت، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

۲ دقیقه بعد فرشاد احمدزاده با یک پاس استادانه، ترابی را در موقعیت گل قرار داد اما بهترین گلزن این فصل پرسپولیس نتوانست دومین گل خود را وارد دروازه فراهانی کند.

در دقیقه ۸۹ علیرضا ابراهیمی یکی از گل‌های خورده گل‌گهر را جبران کرد. این مدافع پیش‌تاخته روی کرنر با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا دقایق پایانی مسابقه حساسیت بیشتری پیدا کند.

در دقیقه ۹۴ بهنام برزای هافبک گل‌گهر به دلیل درگیری یا شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس، کارت زرد دوم را از داور گرفت و اخراج شد.

اشکان خورشیدی با کمک حسن ظهیری و سعید قاسمی قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

ترکیب پرسپولیس

علی‌رضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی (از دقیقه ۸۷ کمال کامیابی‌نیا)، بشار رسن (از دقیقه ۸۴ مهدی عبدی)، وحید امیری (از دقیقه ۶۶ فرشاد احمدزاده) و علی علیپور.

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب گل‌گهر

میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا (از دقیقه ۸۵ محسن طرحانی)، امین پورعلی، مهرداد عبدی (از دقیقه ۸۵ مهرداد بایرامی)، بهنام برزای، رضا محمود آبادی (از دقیقه ۷۰ علی قربان‌خانی) و پیمان رنجبری.

سرمربی: مجید جلالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی