ردمی K30 با اسنپدراگون 765G معرفی شد؛ کلکسیونی از اولین ها


ردمی K30 با اسنپدراگون 765G معرفی شد؛ کلکسیونی از اولین ها

کمپانی ردمی که از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود، از ردمی K30 رونمایی کرد. این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G، باتری ۴۵۰۰ ملی آمپر ساعتی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم، به زودی در چین به بازار عرضه می شود.

ردمی K30 (مدل ۵G) اولین گوشی دنیا با چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۶۵G است. این مدل از شبکه های SA و NSA و همچنین ۵G چند لینکی پشتیبانی می کند که کاربران به کمک آن توانند به وای فای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز و شبکه ۵G یا ۴G متصل شوند.

ردمی K30 با اسنپدراگون 765G معرفی شد؛ کلکسیونی از اولین ها

ردمی K30 اولین محصول شیائومی است که به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد. این گوشی به شکل پویا و بسته به اپ و نوع استفاده، نرخ رفرش نمایشگر را بین ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز تنظیم می کند.

ردمی K30 اولین گوشی دنیاست که به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی جدید سونی به نام IMX686 با گشودگی دیافراگم f/1.9 مجهز شده. دوربین اصلی را سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و ضریب اف ۲.۲، حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی همراهی می کنند. در پنل جلو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی اصلی و حسگر عمق سنج در یک حفره بیضی شکل قرار گرفته اند.

ردمی K30 با اسنپدراگون 765G معرفی شد؛ کلکسیونی از اولین ها

مدل ۵G ردمی K30 از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری برخوردار است که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت کنار بدنه و درون دکمه پاور قرار گرفته است. سیستم خنک کننده آبی، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، بلوتوث ۵.۱ و فرستنده مادون قرمز از دیگر ویژگی های این مدل هستند.

مدل ۴G ردمی K30 نیز به بازار خواهد آمد که از مهم ترین تفاوت های آن با مدل ۵G می توان به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰G، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو، بلوتوث ۵.۰، شارژ سریع ۲۷ واتی و نبود GPS دو فرکانس اشاره کرد. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، سنسور IMX686 و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دست نخورده باقی مانده اند.

ردمی K30 با اسنپدراگون 765G معرفی شد؛ کلکسیونی از اولین ها

ردمی K30 (مدل ۵G) با اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 11 در چهار ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی و در رنگ های آبی، قرمز، بنفش و سفید به زودی در چین به بازار عرضه می شود:

۶/۶۴GB به قیمت ۲۸۴ دلار

۶/۱۲۸GB به قیمت ۳۲۷ دلار

۸/۱۲۸GB به قیمت ۳۷۰ دلار

۸/۲۵۶GB به قیمت ۴۱۲ دلار

ردمی K30 (مدل ۴G) نیز در رنگ های آبی، قرمز و بنفش و در چهار ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی به بازارهای چین عرضه خواهد شد:

۶/۶۴GB به قیمت ۲۲۷ دلار

۶/۱۲۸GB به قیمت ۲۴۱ دلار

۸/۱۲۸GB به قیمت ۲۷۰ دلار

۸/۲۵۶GB به قیمت ۳۱۲ دلار

ردمی K30 پس از چین به بازارهای بین المللی نیز راه خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا