آغاز تربیت خبرنگاران بسیجی در گیلان


آغاز تربیت خبرنگاران بسیجی در گیلان

آستارا - ایرنا - معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان از آغاز آموزش و تربیت خبرنگاران بسیجی در قالب طرح هر پایگاه مقاومت یک خبرنگار، با هدف تقویت رسانه انقلاب در این استان خبر داد.

سرهنگ امین یادگاری روز سه شنبه در کارگاه آموزش خبرنویسی در سپاه آستارا گفت: ترویج تفکر انقلاب اسلامی برای مقابله با دشمنان خارجی و معضلات اجتماعی از هدف های تربیت خبرنگاران بسیجی است.

وی افزود: پایگاه‌های بسیج باید به دنبال نوآوری برای جذب افکار عمومی باشند و خلاقیت سبب می‌شود تا ایده‌های انقلاب اسلامی با رویکرد جدید در میان مردم، به ویژه نسل جوان ترویج یابد.

وی بیان کرد: آموزش های لازم به خبرنگاران برای فعالیت در خبرگزاری بسیج ارائه می شود و اولویت فعالیت خبرگزاری بسیج، گسترش امید در جامعه است و رسانه فعال و انقلابی باید با انتشار خبرهای درست، مسیر تعالی و پیشرفت جامعه را هموار کند.

یادگاری بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تاکید و بیان کرد: استقلال، امنیت، عزت و سربلندی نظام مقدس اسلامی مدیون شهداست و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران باید در قالب فرآورده های خبری منتشر شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم گفت: وظیفه رسانه، بسیار خطیر و مهم تر از گذشته است و دشمنان با صرف هزینه های زیاد، قصد انحراف جوانان و نوجوانان ایران اسلامی از حق طلبی را دارند.

سرهنگ فردین عباس زاده افزود: دشمن شناسی از وظایف اصلی رسانه هاست و خبرنگاران در کنار پوشش عادی اخبار، با نگاه تحلیلی به پدیده های پیرامون خود، مسئولان را در رفع مشکلات کمک کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیما و نمایندگان ۶ خبرگزاری، در آن فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس